چهارمین جلسه کمیته انتخابات شورای ائتلاف برگزار شد

تهیه فهرست مواردی که باید مورد بررسی و تصویب کمیته انتخابات قرار بگیرد موضوع دیگری بود که در این نشست به بحث گذاشته و دربارهٔ آن تصمیم‌گیری شد.

سرویس اخبار شانا - چهارمین جلسه کمیته انتخابات شورای ائتلاف روز گذشته با حضور اکثریت اعضا و به ریاست دکتر غلامعلی حدادعادل برگزار شد.

در ابتدای این نشست و پیش از ورود به دستور کار، تقویم برگزاری انتخابات توسط وزارت کشور مرور شد و پس از ارائهٔ تحلیلی از اعداد و ارقام ثبت‌نام‌کنندگان، آخرین تحرکات انتخاباتی جریان‌های سیاسی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، مصوبات و ابلاغیه‌های پیشین شورا که مرتبط با امور انتخابات آینده است مورد بررسی قرار گرفت و گزارش پیشرفت در اجرای هر کدام از مصوبات به سمع و نظر اعضا رسید.

تهیه فهرست مواردی که باید مورد بررسی و تصویب کمیته انتخابات قرار بگیرد موضوع دیگری بود که در این نشست به بحث گذاشته و دربارهٔ آن تصمیم‌گیری شد.

دستور کار بعدی کمیته انتخابات، نظرخواهی از اعضا و بررسی پیش‌نویس‌های ارائه‌شده بابت شاخص‌ها و ملاک‌های لازم در رسیدن به کاندیداهای فهرست ائتلاف در انتخابات مجلس بود.

گفتنی است تشکیل کمیته انتخابات شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس دوازدهم و ترکیب یازده‌نفرهٔ اعضای حقیقی و حقوقی آن اوایل شهریورماه سال جاری با رأی مستقیم اعضای شورای مرکزی ائتلاف انجام شده و این کمیته تاکنون چهار جلسه برگزار کرده است.

کد خبر 1675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود خلیلی نوش آبادی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام علیکم به نظر می آید شورای ائتلاف در شرایط فعلی باید تحرک بیشتری داشته باشد از جمله موارد نیازها و اولویتها و دغدغه های انقلاب از جهت بر طرف کردن نگرانی های احاد مردم به ویژه عزیزان انقلابی ولایتمدار و حزب اللهی شناسائی شود نگرانی ها و انتقادات مردمی نسبت به احاد نمایندگان فعلی و توانائی ها و ضعف های آنها بررسی شود مثلا در حوزه فرهنگ و سیاست و نقاط ضعف و قوت آن به ویژه تناسب آن با راهبرد های نایب امام زمان برسی و راه کار های جدید برای تبلیغات در انتخابات شناسایی و ارائه شود لازم است در کنار اعضای شورای ائتلاف از توانایی های افراد با انگیزه دیگری در گروه های مختلف سازماندهی و موارد مورد نظر را پیگیری نمایند