تقدیر شورای ائتلاف البرز از حضور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور

در این پیام آمده است: درود خدا بر مردم تیز بین البرز ،مردمی که با حضور شگفت آفرینشان دین بدهکاری نظام و مسئولین را به خودشان صد برابر کردند .

سرویس استان‌های شانا - علاء الدین سیفی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز با صدور پیامی از حضور مردم در مراسم استقبال از سفر رئیس جمهور به استان تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است:

البرز ، سپاس

خدا را برای این حماسه بزرگ حضور سپاسگزاریم و جبهه شکر و ثنا بر آستان ربوبیش می سائیم . و بر نعمت مردم فهیم قدردانیش می کنیم.

خدایا ، ای خدای مهربان ، ما دیدیم که چگونه  دشمن با تمام قوای رسانه ایش به میدان آمده بود تا سلسله افتخار آفرینی های مردم فرهیخته و بصیر البرز را در این ایستگاه  ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ،در  استقبال از سلاله پاک آن بانوی دوسرا ، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی ، رئیس جمهور محبوب و محترم ، کم رنگ و کمرنگتر نماید ، ولی دست ربوبیت ، دل های  بندگان مخلصت  را غبار روبی و به میدان آورد ، تا یکبار دیگر ثابت کنند علیرغم مشکلاتی که هست ، دست از دامن آل علی و حکومت علوی نمی کشند.

مردم روز جمعه ، با صدای بلند به گوش همه بدخواهان و دشمنان رساندند که ما نان جوین از سر سفره علی را ، از شهد عسل بر سر سفره معاویه ، ترجیح می دهیم و ما اولاد و اعوان علی را به قیمت جان هواداریم .

این حضور حرف دیگری هم داشت و آن اینکه ، در مرحله انتخابات پیش رو ، البرز ، قامت بلند خود را نشان خواهد داد و رکورد حضور شگفت انگیز دیگری را به ثبت خواهد رساند و مشت محکم دیگری بر دهان بدخواهان خواهد کوبید.

و درود خدا بر مردم تیز بین البرز ،مردمی که با حضور شگفت آفرینشان دین بدهکاری  نظام و مسئولین را  به خودشان صد برابر کردند .

حال این میدان قدر دانی از این  مردم  و این شما مسئولین .

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان نیز چون آحاد مردم ، سر تعظیم در پیشگاه خردورزی و عظمت مردم البرز فرود می آورد و از هیچ گونه تلاشی برای کمک به مدیران استان در جهت  قدردانی از مردم دریغ نخواهد ورزید ، همچنین  در خدمتگزاری به این مردم بصیر ، برای ممانعت از  بعضی مدیران در بی احترامی و بی اعتنایی اتفاقی به مردم ، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد ورزید.

والسلام علیکم و رحمه‌الله

کد خبر 1946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha