بررسی راهکارهای افزایش مشارکت در نشست شورای ائتلاف البرز با مدیرکل سیاسی استان

مدیرکل سیاسی استانداری البرز در این نشست از حضور پرشور مردم بصیر استان البرز در مراسم استقبال از رییس جمهور محترم تقدیر و تشکر نموده و این مهم را موجب ناامیدی دشمنان انقلاب دانستند.

سرویس استان‌های شانا - جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز با حضور جناب آقای دکتر آذری مدیر کل محترم سیاسی برگزار شد.

در این جلسه که روز دوشنبه در دفتر شورای ائتلاف برگزار شد ، شرایط انتخاباتی استان توسط اعضاء مورد تحلیل قرار گرفته و همچنین موضوع ترمیم منتخبین شهرستانها و شهرها بررسی شد.

جلسه با حضور جناب آقای دکتر آذری ادامه پیدا کرده و موارد ذیل توسط ایشان مطرح گردید:

ایشان در ابتدا از حضور پرشور مردم بصیر استان البرز در مراسم استقبال از رییس جمهور محترم تقدیر و تشکر نموده و این مهم را موجب ناامیدی دشمنان انقلاب دانستند.

ایشان در ادامه فرایند ثبت نام در انتخابات را تشریح و تاکید کردند کلیه فرایند از طریق سامانه کشوری انجام شده و امکان هیچ گونه دخالتی در این فرایند از طرف استان ها وجود نداشته است.

ایشان یکی از علت های اصلی تفاوت آمار شرکت کنندگان در مرحله اول و دوم را عدم بارگذاری صحیح مدارک توسط داوطلبین عنوان نمودند.

مدیر کل محترم سیاسی در ادامه به  فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ایران کوچک بودن استان البرز اشاره نموده و این مقوله را فرصتی جهت بهره مندی از ظرفیت اقوام و قومیت ها در جهت رفع مسائل استان برشمردند.

وی همچنین به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرده و تأکید کردند با توجه به اهمیت ویژه‌ی این مجلس ، باید به صورت جدی به آن پرداخت.

جناب آقای دکتر آذری در انتهای فرمایشات خود به لزوم تبیین در حوزه‌ی دستاوردهای دولت و مجلس در جهت جلب مشارکت حداکثری پرداختند.

کد خبر 1977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha