جلسه شورای ائتلاف زنجان با حضور استاندار برگزار شد

روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۷ جلسه اعضای شورای ائتلاف استان و شهرستان های تابعه با حضور استاندار محترم استان زنجان در ساعت ۱۶۰۰ عصر در محل دارالقرآن الکریم زنجان برگزار گردید.

سرویس استان‌های شانا - روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۷ (دیروز) جلسه اعضای شورای ائتلاف استان و شهرستان های تابعه با حضور استاندار محترم استان زنجان در ساعت ۱۶۰۰ عصر در محل دارالقرآن الکریم زنجان برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید سرپرست شورای ائتلاف استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه بویژه استاندار محترم استان زنجان و همراهان وی در ابتدای جلسه به عملیات پیروزمندانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته و این موفقیت بزرگ را به حضار در جلسه تبریک گفتند.

وی در ادامه به اشراف اطلاعاتی تحسین برانگیز و خیره کننده سپاه به مقرها و پایگاه های استقراری تروریست های جاسوس داعش خراسانی، موساد و تحریرالشام اشاره کرده و گفتند این یک هشدار بزرگ به رژیم اشغالگر قدس، اردوغان، الهام علی‌اف و با انتخاب محل شلیک موشک در جنوب خوزستان التیماتوم به شیخ نشین های خلیج فارس بوده است که در هرجایی از این کره خاکی به منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعرضی شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام اقتدار منابع آمریکا (استکبار جهانی) ، رژیم اشغالگر قدس و سایر وابستگان آنها در منطقه را به خطر خواهد انداخت.

در ادامه ایشان به مأموریت ها، اهداف، وظایف و عملکرد شورای ائتلاف پرداخته و آمادگی شورا برای کمک به اجرای انتخابات سالم و ایمن بویژه مشارکت حداکثری را اعلام کردند.

سپس استاندار محترم به تشریح قسمتی از عملکرد استانداری پرداخته و خدماتی که برای رفاه حال مردم در استان انجام شده را برشماری نمودند.

در ادامه یازده سؤال از پیش طراحی از سوی اعضای محترم شورای ائتلاف که توسط جناب آقای دکتر بیگدلی دبیر محترم شورای ائتلاف استان و جناب آقای معصومی تبار مسئول محترم معاونت رسانه و فضای مجازی طرح گردیده که جناب آقای استاندار تا اذان مغرب به تبیین پاسخ آنها پرداختند.
 

کد خبر 2443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha