رضا علیخانی نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت شد

با رای اعضای کارگروه انتخابات استان و تایید توسط شورای مرکز، رضا علیخانی نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت شد.

سرویس استان‌های شانا - پس از طی مراحل چهارگانه فرآیند ابلاغی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شورای ائتلاف استان و برگزاری جلسات مصاحبه با کاندیداها و مجامع عمومی، با کسب رای دو سوم اعضای کارگروه انتخابات ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران و تایید نهایی توسط شورای مرکز، جناب آقای دکتر رضا علیخانی نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت معرفی شد.

رضا علیخانی کوشکک ، متولد ۱۳۵۷ درشهرستان نوشهر است که تخصیلات خود را تا مقطع دکترای تخصصی مهندسی صنایع ادامه داد و این مقطع را نیز به عنوان یک نخبه با معدل ۱۹ گذراند. علیخانی سوابق مختلف چون فرماندهی، مدیریتی و پژوهشی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حوزه های عمرانی، لجستیک، حمل ونقل، زنجیره تامین، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را تجربه کرده است .مشاور و همکار پژوهشی در طرح های ملی عمرانی، صنعتی و لجستیکی در وزارت مسکن و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی، راه آهن جمهوری اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و ... .مشاور راهبردی در حوزه لجستیک و حمل ونقل در ستادکل نیروهای مسلح ، مشاور در شرکت های عمرانی، صنعتی و بازرگانی در زمینه بهبود و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

کد خبر 2779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha