معاون قرارگاه بقیه‌الله (عج): رفع مشکلات کشور نیازمند کنشگری جوانان انقلابی است

معاون قرارگاه بقیه‌الله (عج) گفت: رفع مشکلات کشور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند کنشگری جوانان متعهد و انقلابی است.

به گزارش شانا به نقل از فارس؛ ساسان زارع، معاون قرارگاه بقیه‌الله (عج) پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی با هدف بسترسازی ظهور امام زمان (عج) شکل گرفته است و جهان اسلام باید در زمینه شکل‌گیری تمدن نوین جهانی نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.

وی افزود: در حال حاضر در کشور، دست‌کم ۲۰ میلیون نفر نیروی انقلابی وجود دارد که نیمی از آنها توانایی کنشگری دارند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حتی یک درصد آنها هم فعال و کنشگر نیستند.

معاون قرارگاه بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه جوانان متعهد و انقلابی کشورمان برای رفع مشکلات و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید کنشگر باشند، ادامه داد: جامعه‌سازی و تمدن‌سازی از راهبردهای گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و مشارکت همه مردم موجب تحقق این راهبرد خواهد شد.

زارع عنوان کرد: تفکیک زمانی و موقعیتی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهم است و بسیاری از افراد هنوز در گام اول انقلاب اسلامی مانده‌اند.

وی بیان کرد: برخی افراد به اهمیت تفکیک انقلاب اسلامی در گام‌های اول و دوم توجهی نمی‌کنند و نتیجه آن به تعویق افتادن و یا محقق نشدن اهداف و راهبردها است.

معاون قرارگاه بقیه‌الله (عج) تصریح کرد: مرور گذشته، تفسیر زمان حال و تعریف چشم‌انداز برای آینده، از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

زارع تأکید کرد: فلسفه وجودی جمهوری اسلامی بسترسازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) بوده و بسترسازی برای ظهور به معنی شکل‌گیری تمدن نوین ایرانی- اسلامی است و اگر این تمدن شکل نگیرد، فلسفه وجودی جمهوری اسلامی کامل نخواهد شد.

کد خبر 1251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha