هواپیمای دولت آقای پزشکیان باید از باند جمهوری اسلامی برخیزد و در همین باند با موفقیت فرود آید/ خطاهای دولت پزشکیان را به حساب خیانت نگذاریم / نیروهای انقلاب از موفقیت‌های دولت چهاردهم خوشحال می‌شوند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: دولت آقای پزشکیان می تواند همراه با انباشتی از فرصت ها و تراکمی از خلق ظرفیت ها باشد به شرط آنکه همان نگاه رهبری را در مواجهه با دولت ها داشته باشیم.

سرویس اخبار شانا - جلسه هفتگی وبیناری مسئولین استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر دوشنبه ۲ مهرماه با حضور آقایان داوری دبیر و روح‌الامینی معاون استان‌های شورای ائتلاف برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجازی، روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاون امور استان‌های شورای ائتلاف گزارشی از اقدامات تشکیلاتی و هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌ها و نهادها جهت برنامه ریزی مشترک برای کادرسازی نیروهای انقلابی ارائه و از ایجاد زمینه‌های مناسب برای کمک به مسئولین دولت چهاردهم برای حل مشکلات کشور خبر داد.

در ادامه رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تحلیلی از وضعیت حال حاضر منطقه و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و حزب الله لبنان ارائه و توضیحاتی در خصوص آمادگی کامل نیروهای محور مقاومت و حزب الله لبنان برای رویارویی با اسرائیل مطرح نمود.

وی با اشاره به شرایط منطقه پس از گذشت یکسال از عملیات طوفان الاقصی گفت: هفته گذشته بود که بنیامین نتانیاهو طی سخنانی عنوان کرد: ایران ما را وارد یک جنگ فراگیر کرده است. اسرائیل از هفت محور در محاصره و مورد تهاجم قرار گرفته است و راه نجات رژیم از مسیر شکست این محاصره می گذرد.

دبیر شورای ائتلاف افزود: سخنان نتانیاهو نشان می دهد که رژیم صهیونیستی به شدت تحت فشار جبهه مقاومت است و اقدامات جنون آمیزی که این ایام به دستور نتانیاهو انجام می شود برای عبور از این شرایط سخت و دشوار است. صحبتی هم که نتانیاهو در کنگره آمریکا خطاب به نمایندگان داشت، جهت تحریک و جلب حمایت کاخ سفید بود که گفت: ما امروز در منطقه غرب آسیا به جای شما ، مشغول نبرد با ایران هستیم.

داوری با اشاره به موفقیت های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در سالیان اخیر افزود: راهبرد اول ما این بود که محور مقاومت توسعه و مساحت و نفوذ بیشتری پیدا کند و این اتفاق افتاده و شما ملاحظه می کنید از کانال سوئز تا کرانه های مدیترانه این گسترش مساحت اتفاق افتاده است. در یک طرف یمنی‌ها هستند که با اقتدار در آن منطقه راهبردی مشغول عملیات به نفع آرمان فلسطین هستند و بال دیگر مقاومت تا دریای مدیترانه در لبنان و سوریه گسترش یافته است و توان جبهه مقاومت به گونه ای شده که ما از مرحله پدافندی وارد آفندی شده ایم و این مقاومت است که حایگاه ویژه ای را در بسیاری از محورها به ویژه در حوزه نظامی در اختیار دارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر، جبهه مقاومت دست برتر را در مهندسی میدان نبرد و مدیریت سطح تنش و درگیری دارد و انشالله ما بتوانیم فاتح این نبرد بزرگ باشیم . در این شرایط خطیر دشمن می خواهد میدان بازی را عوض کند. این میدان، میدان تقابل اراده ها است و مطمئن باشید در جنگ اراده ها، پیروزی از آن جبهه حق است.

دبیر شورای ائتلاف تصریح کرد: از بخش اول سخنانم  میخواهم وام بگیرم و این پرسش را مطرح کنم که در چنین شرایط حساسی وظیفه نیروهای جریان انقلاب و جبهه انقلاب چیست؟ الان بهترین خبر برای دشمن و برای رژیم صهیونیستی آن است که از داخل کشور بخواهد پیام اختلاف و درگیری و تعارض به بیرون مرزها مخابره شود. بهترین خبر برای دشمن این است که جریان‌های سیاسی کشور و نیروهای انقلابی و مردم وارد یک کارزار و دعوا و اختلاف خانمان سوز سیاسی بشوند و مثلا مجلس بخواهد در برابر دولت بایستد یا دولت بخواهد در برابر قوه قضاییه بایستد. بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم و اجازه ندهیم آنچه که دشمن طراحی کرده ، در اجرای آن موفق بشود. ما نیاز به وحدت و انسجام داخلی داریم ما نیاز به آرامش داریم یعنی مردم ما نیاز به آرامش دارند و الان شرایط به گونه‌ای است که با تدابیر و هوشیاری و هوشمندی ای که نیروهای نظام و انقلاب داشته اند یک آرامش و رضایت نسبتا عمومی در بدنه و بخش بزرگی از کشور در حوزه مختلف دیده می شود و آن خشم و تنفری که در برهه‌هایی شاهدش بودیم روند نزولی یافته است. از این رو تمام تلاش دشمن برای ایجاد تجمع و آشوب در سالگرد حادثه مهسا با شکست مواجه شده و هیچ پاسخ مثبتی از سوی مردم به این فراخوان ها داده نمی شود. فضای کشور فضای رویکرد تعاملی است و این رویکرد تعاملی در پیکره نظام و در دولت و مجلس و عمده رسانه ها و نهادها وجود دارد و فرمانی که حضرت آقا صادر کردند که فرمودند موفقیت دولت آقای پزشکیان موفقیت نظام است ، نصب العین نیروهای انقلاب شده است. هواپیمای دولت آقای پزشکیان باید از باند جمهوری اسلامی برخیزد و در باند جمهوری اسلامی فرود داشته باشد.

داوری با اشاره به بازدید رئیس جمهور از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تاکید کرد: این بازدید را باید به فال نیک گرفت چرا که جناب آقای پزشکیان با بخشی از ظرفیت های این قرارگاه برای سازندگی کشور آشنا شد و سپاه پاسداران هم اعلام کرد که در جهت توسعه و پیشرفت کشور، همه امکانات خود را بسیج خواهیم کرد و مسیر رسیدن به ایران قوی و پیشرفته از همدلی و همکاری همه نیروها و قوای کشور می گذرد. نیروهای انقلاب قطعا از موفقیت های دولت آقای پزشکیان خوشحال می شوند چرا که این موفقیت لبخند رضایت را بر لبان ملت ایران خواهد نشاند.

دبیر شورای ائتلاف با اشاره به مواضع نسنجیده برخی نیروهای به ظاهر انقلابی در مواجهه با دولت پزشکیان افزود: برخی کاربران و فعالان فضای مجازی با ادعای انقلابی گری تلاش دارند دولت آقای پزشکیان را یک تهدید جلوه بدهند در حالی که این نگاه به هیچ وجه به نفع کشور و مردم نخواهد بود. دولت آقای پزشکیان می تواند همراه با انباشتی از فرصت ها و تراکمی از خلق ظرفیت ها باشد به شرط آنکه همان نگاه رهبری را در مواجهه با دولت ها داشته باشیم و اگر بخواهیم برخلاف نگاه رهبری و خلاف هوشمندی، تدبیر، حکمت و اقتضای انقلابیگری عمل کنیم دولت‌ آقای پزشکیان می‌تواند یک دولت تماماً تهدید باشد و تراکم و انباشتی از تهدید را به همراه داشته باشد. بنابراین باید سعی کنیم فرصت‌های دولت آقای پزشکیان را بیشتر کنیم که این فرصت سازی برای نظام است.

 دبیر شورای ائتلاف افزود: برخی از رفتارهای ناصواب و خطاهای دولت را چه در انتصاب‌ها و چه در اتخاذ مواضع، به نام خیانت نگاه نکنیم. مثلا انتصاب فردی به عنوان مدیر روابط عمومی یک وزارتخانه که صلاحیت این مسوولیت را نداشته ، نباید تبدیل به موضوع اصلی کشور شود. انتقاد و هشدار مشفقانه و مصلحانه بدهیم اما حق نداریم به بهانه یک انتصاب در لابه های پایین یک وزارتخانه، بر طبل تعارض و اختلاف بکوبیم. باید این را در نظر بگیریم که ماموریت و زیست برخی افراد در شعله ور کردن اختلافات داخلی است و اینها فرقه های جدیدی هستند که ظهور و بروز پیدا کرده اند و نباید به اینها اجازه بدهیم جهت و مسیر راهبردی نظام اسلامی را منحرف کنند. جریانی که فکر می‌کند میدان ظهور و بروز انقلابی گری در اختلاف و تعارض و درگیری است با نگاه حضرت آقا که انقلابی‌گری را با جهاد تبیین تعریف کردند در تضاد است.

داوری در پایان سخنانش با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای دکتر مخبر افزود: امروز شاهد بودیم حضرت آقا حکمی را برای جناب آقای مخبر به عنوان دستیار و مشاور رهبری صادر کردند. در حکم آقا به جناب آقای مخبر ماموریت داده شده تا در مسیر شناسایی و جذب و پرورش نیروهای جوان و همچنین نخبگان گام بردارد و از این نیروهای تربیت شده و نخبه در جهت اداره بهتر کشور استفاده شود و این ماموریت شبیه همان ماموریتی بود که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در دو سال قبل در جلسه‌ای که در سمنان برگزار کردیم طرح "آما" را مطرح کرد و تاکید کردیم بدنبال کشف، شناسایی، آموزش و تربیت و بعد هم تزریق این نیروها به بدنه حکمرانی انقلاب اسلامی هستیم. ما تا ۴ سال دیگر به جز انتخابات شوراها، انتخابات دیگری نداریم و این یک فرصت مغتنم است که این ماموریت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که بر زمین مانده است را به نتیجه برسانیم و ان شالله این هدف به همت شما محقق می شود و بتوانیم در پایان سال ۱۴۰۴ گزارشی بدهیم که هر استان چقدر در شناسایی، جذب و آموزش جوانان موفق بوده است.

کد خبر 3193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha