بحث و تبادل نظر در خصوص شعار "وفاق ملی" در نشست وبیناری شورای ائتلاف

نشست وبیناری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور روسا و دبیران استانی برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - جلسه وبیناری معاونت امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مطابق روال هر هفته روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه با حضور روسا و دبیران شورای ائتلاف در استان‌ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر روح الامینی معاون امور استان‌های ائتلاف آخرین اخبار و تحولات حوزه سیاسی کشور را تبیین و در خصوص اقدامات انجام شده جهت ایجاد وفاق و همگرایی میان نیروهای انقلاب توضیحاتی ارائه کرد.

سپس حجت‌الاسلام یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران گزارشی از روند برگزاری همایش استانی ائتلاف ارائه و توضیحاتی در خصوص شرکت کنندگان و همچنین نظرسنجی در این همایش ارائه کرد.

پس از ارائه این گزارش، روسا و دبیران ائتلاف در استان‌ها نیز نقطه نظرات خود را پیرامون فضای سیاسی استان‌ها مطرح نموده و نسبت به نگرانی نیروهای انقلابی در استان‌ها در خصوص بی توجهی مدیران میانی دولت به شعار وفاق ملی انتقاداتی را مطرح نمودند.

روح‌الامینی معاون استان‌های شورای ائتلاف نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از ایجاد تنش در کشور و همچنین هماهنگی‌های سطح بالای قوا جهت حل مشکلات کشور، بر لزوم کمک به دولت جدید برای پیشبرد اهداف انقلاب و حل مشکلات معیشتی مردم تاکید نمود.

در انتهای این نشست مباحث درون تشکیلاتی شورای ائتلاف و برنامه‌های اجرایی برای آینده بخصوص در حوزه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 3192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha