تقدیر شورای ائتلاف از برگزاری نخستین نشست "ایمان و امید" در سمنان

دراین همایش جلوه هایی از جوان گرایی، حضور تاثیرگذار بانوان، شور و نشاط انقلابی، بهره مندی از ایده های نو و نظم و انضباط تشکیلاتی مشهود بود.

سرویس اخبار شانا - به دنبال برگزاری نشست آموزشی-تربیتی "ایمان و امید" توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با حضور روسا و مسئولین ائتلاف در استان‌ها، دکتر حداد عادل از زحمات مسئولین اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد. متن پیام رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای علیرضا عموزاده

رئیس محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان

برگزاری اولین دوره از سلسله نشست های ایمان و امید که با همت و مجاهدت اعضای شورای ائتلاف استان سمنان انجام شد را به شما و دیگر عزیزان دست اندرکار تبریک می گویم.

دراین همایش که مزین به نام شهید امنیت محمد حسین سروری راد شده بود، جلوه هایی از جوان گرایی، حضور تاثیرگذار بانوان، شور و نشاط انقلابی، بهره مندی از ایده های نو و نظم و انضباط تشکیلاتی مشهود بود.

به رسم ادب لازم می دانم از مهمان نوازی و تلاش های خالصانه شما در برپایی این نشست تشکر کنم و از خداوند متعال برای همه عزیزان شورای ائتلاف که رنج سفر به تهران و سپس شهمیرزاد را متحمل شدند، آرزوی سلامت، عزت و توفیقات روزافزون دارم.

غلامعلی حدادعادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

کد خبر 1263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha