بیانیه شورای ائتلاف همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

قرآن کریم کتاب هدایت انسان و نسخه شِفابخشِ دردهای انسان و راهنمای او به سوی سعادت و خوشبختی در مدار سجده و مسیر روشنِ بندگی است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در محکومیت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد:

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ(الصف: ۸)

می‌خواهند نور خدا را با  دهان‌هاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید

با عرض تسلیت ایام محرم و عزای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادارش در سرزمین کربلا، قرآن کریم کتاب هدایت انسان و نسخه شِفابخشِ دردهای انسان و راهنمای او به سوی سعادت و خوشبختی در مدار سجده و مسیر روشنِ بندگی است.

قرآن روح سلحشوری علیه کفر، شرک، نفاق، ظلم و استکبار است.

با فهم معارف عمیق و درک حقایق انیقِ قرآن توسط مسلمانان و پیروانِ دین محمدی صلی الله علیه و آله و رهروان ادیان ابراهیمی و آحاد بشرِ تشنه حقایق قرآن مجید، نقشه دشمنان نقش بر آب و ترفند شیاطین بی‌اثر و حیله و مکر دستگاه‌های جاسوسی استکبار خنثی می‌شود.

پیشینه و دیرینه توهین به قرآن مبین و مقدسات اگر چه در طول زمان وجود داشته است ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جریان مقاومت و بیداری اسلامی در جان وجهان و سیلی‌های محکمی که استکبار جهانی به‌ویژه امریکای جنایتکار و سگِ هار او در منطقه یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی و کشور های زیر یوغ آنان در شاخ اروپا خصوصا کشور یاغی سوئد و دانمارک خورده است با توهین به قرآن عزیز عمق دشمنی و حقد و کینه خود را به ابن کتاب آسمانی مسلمانان نشان دادند که نشان از درماندگی و فقدان عقل و منطق در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن محکومیت  این اعمال شیطانی، امت مسلمان و ملت انقلابی ایرانِ اسلامی به‌ویژه مردم متدین و ولایتمدار دیار دارالمومنین همدان را به حضور در صحنه‌های عشق آفرین در دفاع از قرآن کریم و ستم ستیزی در مقابله با دشمنان با الگوی هماره زنده عاشورای اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران عاشورائیش دعوت می‌کند.

کد خبر 1325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha