افراد دارای صلاحیت در انتخابات مجلس پیش ثبتنام کنند

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان آمده است: نخبگان با پیش ثبتنام در انتخابات مجلس، بر رونق مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو بیافزایند.

سرویس استان‌های شانا -جبهه شورای ائتلاف نیرو های انقلاب استان همدان با صدور بیانیه‌ای از شخصیت‌های صاحب صلاحیت برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دعوت به عمل آورد. متن بیانیه بدین شرح است:

محرم سمبل است و عاشورا رمز و کربلا یک راه و بهترین راه و هر روزمان در جاری زمان ،  در انتخاب راه و پیروی از ولی یاد آور عاشورا و حرکت و صیرورت در مسیر کربلاست و هر لحظه این ندا به گوش می رسد ، کیست که دین خدا را یاری کند.

نظر به اینکه در آستانه آزمون بزرگ انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم و بر اساس قانون جدید انتخابات از ۱۶ تا ۲۲ مرداد فرصت پیش ثبت نام نامزد های انتخابات این دوره در نظر گرفته شده است.

لذا جبهه شورای ائتلاف نیرو های انقلاب استان همدان از همه شخصیت های صاحب صلاحیت و نیرو هایی که در خود تعهد و تخصص و کارآمدی لازم را برای خدمتگزاری به این ملت عزیز احساس می کنند دعوت بعمل می آورد تا با ثبت نام  علاوه بر ادای دین به انقلاب اسلامی ، و چرخش نخبگان بر رونق مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو  بمنظور تشکیل مجلسی قوی ، قویم ، کار آمد و انقلابی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است پس از پیش ثبت نام و طی فرایند قانونی انتخابات از داوطلبانی که علاقه مند به ورود در فرایند این شورا خواهند بود، دعوت بعمل خواهد آورد. 

کد خبر 1386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha