دانشجویان با روحیه انقلابی و جهادی زمینه‌ساز تحولات بزرگ هستند

در این بیانیه آمده است: قشر فرهیخته دانشجو با تقویت روحیه انقلابی و جهادی خود زمینه‌ساز تحولات محسوس و ملموسی برای حوزه داخلی و بین‌المللی ایران اسلامی بوده و هست.

سرویس اخبار شانا - کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

روز دانشجو روز قشر جامعه‌سازی است که رد پای او را در هر صفحه از تاریخ کشور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌توان دید. قشری که همواره رویدادها و جریان‌ها را با دیدی موشکافانه و دشمن‌شناسانه رصد کرده و میدان‌دار و پیشرو بوده است.

دانشجوی بابصیرت و آگاه در گام دوم انقلاب با انگیزه، همّت بلند و ابتکار عمل خود و با بهره‌گیری از تجربه‌های ارزشمند گذشته و استفاده از ظرفیّت‌های موجود می‌تواند خیز بزرگی برای نیل به افق‌های جدید و پیشرفت کشور بردارد.

دانشگاه و دانشجو طی چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی نقش مهم و بی بدیلی در تثبیت و تداوم این نهضت بزرگ دینی داشته‌اند. این قشر فرهیخته با تقویت روحیه انقلابی و جهادی خود زمینه‌ساز تحولات محسوس و ملموسی برای حوزه داخلی و بین‌المللی ایران اسلامی بوده و هست.

مقام معظم رهبری‌ با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد جنگ نرم علیه ایران می‌فرمایند:‌  "در جنگ نرم، شما جوان‌های دانشجو، افسران جوان این جبهه‌اید... افسر جوان تو صحنه است؛ هم به دستور عمل می‌کند، هم صحنه را درست می‌بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می‌آزماید. لذا اینها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است."

در بحبوحه‌ای که دشمن با انواع توطئه‌ها در جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده از دانشجو انتظار می‌رود با انگیزه، قدرت و جسارت فزون‌تری برای ادامۀ راه روشن خود گام بردارد و با قدرت بیان در حوزه جهاد تبیین نیز پیش قدم باشد.

کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان قندچی، شریعت رضوی و بزرگ‌نیا، شهدای سرفراز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و شهدای دانشجوی دفاع مقدس، روز دانشجو را به این قشر پر افتخار تبریک گفته و امیدوار است دانشجویان به عنوان سرمایه‌های کشور در مسیر احقاق آرمان‌های انقلاب و صیانت از ارزش‌های اسلامی بیش‌از پیش ثابت قدم باشند.

کد خبر 1924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha