مصاحبه شورای ائتلاف لرستان با کاندیداهای مجلس

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف پس از بررسی رزومه و توانمندی کاندیداها و پس از اعلام لیست نهایی از سوی شورای نگهبان اقدام به معرفی افراد اصلح خواهد نمود.

سرویس استان‌های شانا - ابراهیم بارانی بیرانوند در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان فعالیت خود را به موجب ابلاغیه شورای مرکزی آغاز نموده و هدف اصلی آن نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است.

وی با تاکید بر اهمیت بالای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی برای آینده کشور، افزود: کمیته انتخابات شورای ائتلاف در خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های لرستان فعالیت دارد و تلاش آن بررسی کاندیداهای و معرفی افراد اصلح به مردم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان بیان کرد: در این راستا کمیته انتخابات در حوزه‌های مختلف انتخابیه کاندیداها را پس از شناسایی مورد بررسی قرار داده و کاندیداهایی را که درخواست حضور در این کمیته برای مصاحبه تخصصی دارند، دعوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی کاندیداها توسط افراد متخصص و دانشگاهی عضو کمیته انتخابات در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... انجام می‌شود و همه کاندیداها با سلایق سیاسی مختلف که گفتمان انقلاب اسلامی را قبول دارند می‌توانند در روند بررسی و مصاحبه‌های کمیته انتخابات شورای ائتلاف شرکت کنند.

بارانی بیرانوند گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف پس از بررسی رزومه و توانمندی کاندیداها و پس از اعلام لیست نهایی از سوی شورای نگهبان اقدام به معرفی افراد اصلح خواهد نمود.

وی یادآور شد: شورای ائتلاف تا کنون از هیچ کاندیدایی در استان لرستان به هیچ شکلی حمایت نداشته و اعلام لیست نهایی این شورا پس از اعلام لیست نهایی از سوی شورای نگهبان و صرفا از طریق رسانه‌های رسمی و از زبان رئیس شورا اعلام خواهد شد.

کد خبر 1978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha