نشست هم اندیشی کمیته جوانان شورای ائتلاف مازندران برگزار شد

نشست هم اندیشی کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور رئیس ودبیر شورای ائتلاف برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - نشست هم اندیشی کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور رئیس ودبیر شورای ائتلاف و مسئول معاونت جوانان و دانشجویان و مسئول کمیته دانشجویان به همراه تعدادی ازمسئولین کمیته دانشجوی شهرستانهابا تلاوت آیاتی چند از کلام آلله مجید در تاریخ ۴ بهمن ماه در دفتر شورا برگزار شد.

ابتدا رئیس شورای ائتلاف ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر روایتی از رسول‌ الله در عظمت حضرت علی علیه السلام بیان کردند سپس فعالیت شورای ائتلاف از بدو تاسیس تا حال را تشریح کرد وفعال کردن کمیته های دانشجویی در شهرستان ها ، برگزاری نشست های جهاد تبیین در سطح دانشگاهها ، برگزاری همایش حماسه حضور با شرکت دانشجویان در یکی از دانشگاه های مادر در استان ، هماهنگی و بکارگیری ظرفیت دانشجویان خواهر در دو محور جهاد تبین و مشارکت حد اکثری ، تشکیل گروه مطالبه‌ گری استانی و شهرستانی از موارد مطرح شده در جلسه بوده است.

در ادامه معاونت جوانان و دانشجویان پیرامون برنامه های معاونت توضیحاتی را ارائه کردند. دانشجویان حاضر در جلسه سوالاتی را مطرح و جواب لازم داده شد.
 

نشست هم اندیشی کمیته جوانان شورای ائتلاف مازندران برگزار شد

نشست هم اندیشی کمیته جوانان شورای ائتلاف مازندران برگزار شد

کد خبر 2552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha