عبدالجلال ایری و احمد سردارزاده نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه بندر ترکمن، بندر گز و کردکوی شدند

با رای اعضای کارگروه انتخابات استان و تایید توسط شورای مرکز، عبدالجلال ایری و احمد سردارزاده نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه بندر ترکمن، بندر گز و کردکوی شدند.

سرویس استان‌های شانا - پس از طی مراحل چهارگانه فرآیند ابلاغی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شورای ائتلاف استان و برگزاری جلسات مصاحبه با کاندیداها و مجامع عمومی، با کسب رای دو سوم اعضای کارگروه انتخابات ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان و تایید نهایی توسط شورای مرکز، آقایان عبدالجلال ایری یا احمد سردارزاده مشترکا به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه بندر ترکمن، بندر گز و کردکوی معرفی شدند.

عبدالجلال ایری از قوم ترکمن و متولد اول مرداد ۱۳۴۸ در روستای پنج پیکر از توابع شهرستان بندرترکمن دانش آموخته شهرسازی از دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی تهران در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری در دانشگاه خوارزمی تهران است. ایری علاوه بر نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه در مجلس یازدهم، همچنین سابقه فعالیت بعنوان مشاور در وزارت خانه‌ها و نهادهای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و شهرداری تهران را داشته و مدرس دانشگاه است.

در سوابق احمد سردار زاده نیز شهرداری چند شهرستان از جمله کردکوی، سرپرستی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان و ... به چشم می‌خورد.

کد خبر 2783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha