تقدیر شورای ائتلاف آذربایجان غربی از حضور مردم در راهپیمایی

در این بیانیه آمده است: لبیک شکوهمند و حضور تاریخ ساز ملت انقلابی و مومن استان از اقوام و مذاهب و سلایق مختلف و زن و مرد و پیر و جوان به فراخوان امام خامنه ای (دام عزه) صمیمانه قدر می‌نهیم.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی درتشکرازحضورشکوهمندانه مردم غیور، مومن و انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 بیانیه‌ای صادر کرد. متن کامل بیانیه بدین شرح است:

باردیگر روح حماسه در کالبد جامعه انقلابی دمیدن گرفت و کتاب قطور تاریخ سراسر افتخار مقاومت و صیانت ملت مسلمان ایران از دین و میهن و ولایت و آرمان شهدا را برگی زیبا فزود. حضور کم نظیر و باور نکردنی مردم مومن و انقلابی در پس ماهها شیطنت و توطئه چند لایه شناختی و ادراکی استکبار جهانی برای دوستداران جبهه انقلاب بسیار درس آموز، امید آفرین و روحیه‌بخش بود اما دشمنان با دیدن این صحنه‌های باشکوه مشحون از حضور عاشقانه مردمی، مجددا شرایط رقت آوری را تجربه کرده و سنگینی شکست دیگری را بچشم دیدند.

آمریکا و صهیونیسم در بیش از 4 دهه گذشته با وجود سرمایه گذاری هنگفت و پر حجم در عرصه های رسانه‌ای وخبری، فرهنگی وهنری، حقوقی ودیپلماتیک، فنی – صنعتی واقتصادی، فضای مجازی و جنگ سایبری، جاسوسی وامنیتی، نظامی و روانی و استفاده از انواع و اقسام گروهک‌ها، سلطنت طلب، منافقین و جدایی‌طلب، هرگز تصور چنین حضورمردمی را نداشت و از این حیث می بایست به این مردم بزرگوار و هوشمند و موقعیت شناس که فراخوان رهبرعزیزشان به بهترین شکل ممکن پاسخ درخور دادند، آفرین گفت.

واقعیت این‌ است که مردم عزیز و مومن و انقلابی با فراست و درک درست از واقعیات دوران حاضر، تمامی گلایه‌ها، اختلافات، نارضایتی از ضعف، تعلل و ناکارآمدیهای مدیریتی هرسه قوه را در میارزه با رانت و فساد و سوداگریهای اقتصادی سالهای اخیرومشکلات معیشتی و درآمدی ناشی از این اتفاقات را به کناری نهاده و حساب نظام مقدس و ولایت فقیه و آرمانهای امامین انقلاب و شهدای بزرگوار و در یک کلمه "صیانت از منافع ملی" را به تمامی گلایه ها ترجیح دادند صد البته مسئولان در سطوح مختلف استانی و ملی هرگز نبایستی این حضور شکوهمندانه را مصادره به مطلوب نمایند زیرا که مسئولیتهای فراوانی بر ذمه هرسه قوه وسایر مقامات برجا مانده است.

در پایان مجددا این لبیک شکوهمند و حضور تاریخ ساز ملت بزرگوار و مردم انقلابی و مومن استان از اقوام و مذاهب و سلایق مختلف و زن و مرد و پیر و جوان و شهری و روستایی وعشایری را به فراخوان امام خامنه ای (دام عزه) صمیمانه قدر دانسته و با افتخاربر قدوم ایشان بوسه می زنیم و از خداوند منان بر این عظمت و شکوه، که ناشی از الطاف الهی و توجهات خفیه بقیه الهی (عج) است، سپاسگزاریم.

کد خبر 479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha