برنامه‌های شورای ائتلاف آذربایجان غربی برای سال آینده مشخص شد

دبیر شورای ائتلاف آذربایجان غربی گفت: فعال سازی روابط عمومی، معاونت رسانه و فضای مجازی و دفتر پشتیبانی از دیگر اقدامات در شورای استان در سال جاری بوده است.

سرویس استان‌های شانا - دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی  در آخرین جلسه شورای ائتلاف استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و تغییرات در معاونت ها، کمیته ها به منظور فعال سازی شورای ائتلاف خبر داده و اشاره ای به مهمترین برنامه های شورا در سال ۱۴۰۲ نمودند.

یوسف ابوالقاسمی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به فعالیت های شورا در سالی که گذشت گفتند؛ بیش از این لازم است شورا و بخصوص معاونت ها و کمیته ها فعالیت نمایند و به طبع‌ان شورای ائتلاف شهرستان ها هم فعال گردند ایشان گفتند از دو سه ماه قبل، هیئت رئیسه و شورای استان با برگزاری جلسات مختلف در خصوص فعال سازی معاونت ها و کمیته ها، شناسایی و انتخاب نفرات را انجام داده و بعداز تایید نفرات پیشنهادی  در جلسه عمومی شورا، مسئولین معاونت‌ها و کمیته ها کار خود را شروع کردند.

ایشان گفتند در مرحله اول مقرر گردید این مسئولین یک نفر دبیر و تعداد ۵ الی ۷ نفر را بعنوان کارگروه تخصصی یا اتاق فکر و هم اندیشی انتخاب و معرفی نمایند که معاونت ها و کمیته ها اقدامات لازم را در این مورد انجام داده و بعداز بررسی و تایید نفرات معرفی شده، جلسات تخصصی این کارگروه ها با حضور رئیس و دبیر شورا برگزار و همچنان برگزاری این جلسات ادامه دارد .

ابوالقاسمی افزود: اولویت تعیین شده برای معاونت ها و کمیته ها، تعامل و افزایش ارتباط با شهرستان ها برای اجرایی کردن وظایف ابلاغی،  فعال سازی رده مشابه خود در شهرستان ها به منظور ایجاد شبکه های اجتماعی از اقشار مختلف می‌باشد.

وی گفت: فعال سازی روابط عمومی، معاونت رسانه و فضای مجازی و دفتر پشتیبانی از دیگر اقدامات در شورای استان بوده است که خلا موجود در این خصوص الحمدالله با فعالیت دوستان برطرف شده است.

دبیر شورای ائتلاف گفتند: از دیگر اقدامات انجام شده، دیدار با استاندار، مدیران جدید ادارات کل ، فرماندار ارومیه و تبادل نظر با آنها بوده است که مشابه این دیدار ها در تعدادی از شهرستان‌ها هم انجام گردیده است که باید این دیدارها و تعاملات بیشتر شود، هدف از این دیدارها، تبادل نظر، طرح مطالبات به حق مردم در حوزه های مختلف در راستای کمک به حل مشکلات و مسئولین دولت انقلابی می‌باشد.

ابوالقاسمی افزود؛ ترمیم و تقویت شوراهای شهرستان ها، برگزاری جلسات با احزاب و گروه ها و تشکل های همسو و برنامه ریزی برای برگزاری جلسه استانی مسئولین و دبیران شهرستان ها از جمله برنامه های شورای ائتلاف استان می‌باشد.

ایشان گفتند: جلسات هیئت رئیسه، معاونت‌ها، کمیته ها و جلسات عمومی شورا با موضوعات مختلف از جمله، احصا راهکارهای تقویت جایگاه شورا به منظور اثرگذاری بیشتر در مسائل استان و شهرستان ها، افزایش جلسات و تعاملات با ائمه جمعه، استاندار فرمانداران، مدیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی و همچنین  تعاملات با جریانات همسو به منظور افزایش وحدت نیروهای انقلاب بصورت مرتب در حال برگزاری می‌باشد.

ایشان در مورد  برنامه های سال ۱۴۰۲ گفتند در کنار اجرای برنامه های ابلاغی مرکز ، عمده نگاه شورا در سال ۱۴۰۲ به این موارد خواهد بود:

- تقویت شورای استان و شهرستان ها

- فعالسازی معاونت ها و کمیته ها

- تقویت وحدت بین نیروهای انقلاب با تعامل و برگزاری جلسات مختلف با احزاب، گروه ها و تشکل های همسو

-توجه به موضوع مطالبه گری و پیگیری اصولی و منطقی ان برای رفع مشکلات استان و شهرستان ها با نگاه تعامل با دستگاه های دولتی و کمک به دولت انقلابی و مردمی

- توجه به موضوع مهم تبیین

- توجه به انتخابات و فعالیت در راستای دو امر مهم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح  

- توجه جدی به موضوع مهم کادرسازی، که در سالهای گذشته متاسفانه به آن کم توجهی شده است  

در پایان جلسه دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان؛ از تک تک اعضا خواستند، نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مورد نظر خود را برای برنامه ریزی و اثر بخشی امورات به ایشان ارسال دارند.

کد خبر 691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha