روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های اصفهان در نشست مشترک با اعضای شورای ائتلاف استان اصفهان شرکت کردند.

سرویس استان‌های شانا - روسا و دبیران شهرستانی چهارده حوزه انتخابیه اصلی و نه حوزه انتخابیه فرعی استان اصفهان در نشست هماهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان در خصوص گزینش نامزد های احتمالی شورا بحث و بررسی کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با شرکت به صورت کنفرانس تلفنی در این نشست از اعضای این شورا در اصفهان خواست در گزینش نامزدهای انتخاباتی به ظرفیت های بانوان و جوانان توجه ویژه داشته باشند.

رضا داوری با بیان اینکه نیروهای سیاسی مدافع نظام در کادر سازی دچار عقب ماندگی شده اند گفت باید با ارتباط گرفتن با جوانان و همین طور افزایش مشارکت بانوان ، از ظرفیت سرمایه اجتماعی آنان بهره بگیریم و توان سیاسی بالقوه نیروهای انقلاب را بالفعل تبدیل کنیم.

داوری افزود نیاز به تشکیل مجلسی داریم که  ترکیبی از افراد جوان و با تجربه انقلابی باشد تا برای حل مشکلات کشور اقدام کنیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان هم در این نشست گفت خواست اصلی فعالیت های سیاسی ما، فراهم کردن شور و نشاط انتخاباتی برای انتخاب نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی است

اکبر خلیلیان افزود بر اساس انچه که  دکتر حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فرایند  گزینش نامزدهای این شورا مشخص کردند، در انتخاب نامزد های مورد حمایت این شورا، اقبال مردمی در بین مردم  هر حوزه انتخابیه یک اصل است.

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان در این نشست گفت در هر حوزه انتخابیه سه تا پنج نفر تا سیزدهم بهمن ماه  به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان معرفی و پس از آن از بین این افراد در هر حوزه انتخابیه ، یک نفر از سوی دبیرخانه شورا در استان به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور معرفی خواهد شد.

عبدالله حق شناس افزود تعهد به آرمانهای انقلاب، تخصص و اقبال مردمی از مهمترین ویژگی هایی هست که در انتخاب نامزدها مورد توجه قرار خواهد گرفت

حق شناس گفت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اصفهان بیشترین تمرکز خود را بر این محور گذاشته است تا نمایندگانی انتخاب شوند تا علاوه بر توانایی برای حل مشکلات کشور، برای حل مسایل و چالش های روبروی استان اصفهان همچون خشکسالی، الودگی هوا، مسایل زیست محیطی و موضوع بیکاری همگرایی و اتحاد داشته باشند

محمد علی قیصری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان هم در این نشست گفت برای افزایش مشارکت نیاز است از همه ظرفیت ها به ویژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی مجازی که مورد توجه بیشتر جوانان است بهره گرفت.

در این نشست دبیران شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه های انتخابیه مختلف استان اصفهان ضمن بیان گزارش از تعداد نامزدهای داوطلب برای قرار گرفتن در فهرست  این شورا ، سوالات و پیشنهادات خود را در زمینه گزینش نامزدهای نهایی لیست شورا بیان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha