نشست مجمع مناطق شورای ائتلاف شهر تهران برگزار شد

نشست مقدماتی هماهنگی مجمع مناطق شورای ائتلاف شهر تهران با حضور دبیر شورای ائتلاف پایتخت برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - نشست مقدماتی مجمع مناطق شورای ائتلاف شهر تهران روز پنجشنبه دوم شهریورماه با دعوت از جمعی از فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت در بخش‌های مختلف برگزار شد.

در بخش ابتدایی این نشست که اختصاص به بانوان فعال در سطح شهر داشت، دکتر مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران و عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب تحلیلی در خصوص شرایط حال حاضر سیاسی - اجتماعی کشور ارائه و ضمن بیان نظام مسائل پیش‌روی انقلاب اسلامی در سال جاری، بر لزوم همفکری و حضور موثر نیروهای جبهه انقلاب در صحنه برای رسیدن به اهداف تاکید کرد.

اقراریان در این رابطه با تاکید بر لزوم کار تشکیلاتی منسجم و ایجاد شبکه‌ای از نخبگان در مناطق و محلات برای ارتباط گیری با بدنه مردم به بانوان حاضر در نشست برای شناسایی شبکه‌های فعال زنان انقلابی و دغدغه مند در هر منطقه کلانشهر تهران و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تاثیرگذاری بر عموم جامعه ماموریت داد.

پس از نشست نخست که با حضور معاون بانوان شورای ائتلاف خانم دکتر قاسم‌پور و معاون بانوان ائتلاف تهران خانم دکتر نجفی با محوریت مسایل حوزه زنان شهر تهران برگزار شده بود، در دو نشست جداگانه، تعداد دیگری از افراد موثر در هر منطقه شهری حضور یافتند.

در این نشست‌ها که با هدف همفکری در خصوص نحوه ورود شورای ائتلاف شهر تهران برای حل مسایل و مشکلات هر منطقه شهری برگزار شد، اقراریان ضمن اشاره به لزوم افزایش اقدامات عملیاتی فعالین مرتبط با شورا برای حل دغدغه‌ها و مشکلات، شورای ائتلاف را محلی برای خدمت به مردم معرفی و از همصدایی و همگرایی میان دولت مردمی و مجلس انقلابی به عنوان ظرفیت مهم جبهه انقلاب یاد کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری، به دو ماموریت رسیدن به افق "مشارکت مطلوب" و "رقابت انتخاباتی" به عنوان وظایف اصلی تشکیلات سیاسی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب، تاکید و حضور بیش از ۱۲ هزار نفری در پیش ثبتنام انتخابات تهران را به عنوان اولین نشانه از پرشورتر بودن انتخابات پیش‌رو نسبت به سنوات قبلی تحلیل کرد.

دبیر شورای ائتلاف شهر تهران، ضمن ماموریت دادن به نیروهای ائتلاف در پایخت برای ایجاد شبکه ارتباطی با بدنه نخبگانی، توجه به مقوله جهاد تبیین و باز کردن گره‌های ذهنی مردم و پاسخگویی به شبهات و انتقادات جامعه را وظیفه هر نیروی دغدغه‌مند و انقلابی دانست و گفت باید برای گره‌گشایی ذهنی مردم بخصوص نسل جوان اقدام عاجل صورت داده و شبکه نیروهای جهادی تبیین‌گر در تهران را فعال کنیم.

در بخش پایانی نشست حاضرین نکات خود را مطرح و نسبت به نحوه فعالسازی کارگروه‌های تخصصی مطابق بیانیه ماموریت شورای ائتلاف همفکری و هماهنگی صورت گرفت و مقرر شد در نشست ماه آینده گزارشی از این اقدامات ارائه شود.

کد خبر 1498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha