بیانیه شورای ائتلاف البرز: نصرت و فتح مسلمین نزدیک است

به امید آنکه به زودی در قدس شریف نماز پیروزی و وحدت امت اسلامی اقامه شود چراکه نصرت و فتح نزدیک است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز با صدور پیامی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

"وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا"

(آیه ۷۵ سوره نسا)

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی): موضع ما در مقابل اسرائیل، همان موضع همیشگی است. اسرائیل در منطقه، یک غده‌ی بدخیم سرطانی است که باید قطع شود و ریشه‌کن گردد.

اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که منجر به شهادت مظلومانه بیش از ۱۰۰۰ نفر شد، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

رژیم کودک‌کش و شیطان صفت صهیونیستی ، بیماردلانی بزدل هستند که تحقق آمال‌ شان را با کینه‌توزی، آدمکشی و ظلم به ملت مظلوم فلسطین می‌جویند.

این کوردلان با حمایت استکبار و استبداد جهانی بیش از هشتاد سال است که با دستگاه ترور، رعب و وحشت در فلسطین و قدس شریف مرتکب بزرگترین جنایات بشری شده اند و هیچ ابایی از آن نداشته‌اند و تاریخ نکبت بار رژیم غاصب با زورگویی، قتل و غارت عجین گشته است.

" غزه" امروز آوردگاه پیروزی لشکر حق بر یزیدیان زمان است. مردم مظلوم، شجاع و شهادت طلب فلسطینی با دستانی خالی و تنها با تکیه بر عزم، مقاومت و شهادت طلبی در مقابل این رژیم ظالم ستمگر ایستاده نموده و با تمسک به آیه فَإِنَّ حِزۡبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ هیمنه پوشالی آنان را برای همگان برملا می‌کنند.

 صهیونیست ها باوجود پلید، جنایتکار و نژاد پرست خود تاریخ معاصر بشریت را تیره کرده اند و سکوت حقیرانه سازمان های بین المللی و حقوق بشری زیر چتر کشورهای استکباری که محاصره ده ها ساله مردم مظلوم غزه و اکنون تداوم نسل کشی ، آنها را وارد مرحله ای جدید ساخته است. 

اقدام شجاعانه و فداکارانه و غرور آفرین ملتِ در محاصره غزه نشان داد غده سرطانی اسرائیل به آسانی نابود شدنی است و منافع نابودی او برای همه جهانیان است و از سوی دیگر به سران کشورهای اسلامی نشان داد اتحاد آنها، زوال زودرس اسرائیل را در پی خواهد داشت.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز در پایان به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم فلسطین را به محضر شریف صاحب العصر والزمان حضرت بقیة الله الاعظم مهدی موعود(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماید.

به امید آنکه به زودی در قدس شریف نماز پیروزی و وحدت امت اسلامی اقامه شود چراکه نصرت و فتح نزدیک است.

کد خبر 1700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha