کمیته جوانان شورای ائتلاف: با عاملان جنایت راسک برخورد سریع شود

کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و بخصوص دستگاه قضایی انتظار دارد که با قاطعیت، فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

سرویس اخبار شانا - کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک اعلام کرد: نباید به جنایتکاران و اخلالگران امنیت لحظه‌ای امان داده شود.

در این بیانیه آمده است: مزدوران استکبار جهانی که در میادین اصلی همه چیز را باخته‌اند، دستشان به خون افسران شجاع و غیور فراجا آغشته شد. این رسم و منش ناجوانمردانه دشمنان است که هر بار به شکست و درماندگی می‎رسند، خوی وحشی‌گری خود را به نمایش می‌گذارند و به ترور و جنایت روی می‌آورند.

دشمنان و دست نشاندگان این جنایت بدانند که اینجا سرزمین دلیران است و ملت مقتدر ایران چون صخره‌ای محکم و با صلابت استوار در مقابل هر نیروی اهریمنی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید خواهند ایستاد و در برابر هرگونه خشونت، تهدید و مخدوش کردن امنیت با احدی مماشات نخواهند کرد.

کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این جنایت هولناک و غم‌انگیز را به محضر پدر امت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و خانواده‌هایی که عزیزانشان قربانی خباثت دشمنان شده‌اند تسلیت عرض کرده و از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و بخصوص دستگاه قضایی انتظار داریم که برای تسکین قلب‌های به درد آمده مردم ایران عزیزمان با قاطعیت، فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

کد خبر 2000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha