حضور فرماندار کرج در جلسه شورای ائتلاف البرز +تصاویر

فرماندار شهرستان کرج در جلسه شورای ائتلاف گفت: نیروهای انقلابی شورای ائتلاف البرز هم توان تصمیم سازی دارند ، هم توان تصمیم گیری.

سرویس استان‌های شانا - جلسه‌ی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز با حضور جناب آقای دکتر رمضانی فرماندار محترم کرج برگزار شد. در ابتدا ریاست محترم شورای ائتلاف شرحی از تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی استان ارائه و اعضا نظرات و تحلیل‌های خود را بیان فرمودند.

 جلسه با حضور جناب آقای دکتر رمضانی فرماندار محترم شهرستان کرج وارد دستور شد ، ایشان در ابتدا آماری از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی و فعالیت های فرمانداری کرج در این حوزه بیان فرمودند.

 وی ایجاد شبهه در دستاوردهای نظام ، دمیدن در تفاوت‌ سلیقه‌ های احزاب و گروه‌ها و ایجاد شکاف در انسجام اجتماعی را از محورهای تلاش دشمن جهت ایجاد موانع در برگزاری انتخابات پرشور عنوان نمودند.

ایشان همچنین تاکید کردند یکی از راهبردهای مهم در این راستا تاریک کردن فضای رسانه‌ای  برای دیده نشدن تلاش‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم در سطح کشور است که برای مقابله با این اقدام لازم است نیروهای انقلاب و اصحاب رسانه حضور جدی در میدان تبیین دستاوردهای دولت در استان و کشور داشته باشند.

 فرماندار محترم از ابتکار دولت سیزدهم در  مردمی‌سازی .... به عنوان اقدامی مهم یاد کرده و از تشکل‌ها و احزاب درخواست کردند از همه ظرفیت‌های موجود جهت جلب مشارکت حداکثری بهره گیرند.

در انتهای جلسه اعضاء محترم سوالات تخصصی خود را در حوزه تورم ، ترافیک شهرستان‌های استان، اتباع ، تأمین مسکن و تکمیل مسکن مهر را مطرح نمودند و فرماندار محترم ضمن پاسخگویی به سوالات از دغدغه مندی ، تخصص و ترکیب منطقی جوانان ، بانوان و پیشکسوتان در شورای ائتلاف ابراز خرسندی نموده و فرمودند: شورای ائتلاف با این تیم ، توانایی های بسیاری دارد و در حوزه های مختلف میتواند هم تصمیم ساز باشد و هم تصمیم گیر باشد.

کد خبر 2031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha