ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف زنجان تکمیل شد

توضیح شرح وظایف معاونت ها و دفاتر و کمیته ها و تشریح برگزاری جلسات تخصصی رده های معاونت ها و دفاتر و کمیته ها از دستورات این جلسه بود.

سرویس استان‌های شانا - در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۳ جلسه شورای ائتلاف استان زنجان ساعت ۱۸٫۳۰ دقیقه در محل دفتر شورای ائتلاف با حضور اکثریت اعضای محترم حول محور های ذیل برگزار گردید.

 بررسی و تکمیل سازمان ابلاغی

 تعیین اعضای کمیته مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت

 توضیح شرح وظایف معاونت ها و دفاتر و کمیته ها و تشریح برگزاری جلسات تخصصی رده های معاونت ها و دفاتر و کمیته ها

 تذکرات اجرایی در راستای وظایف محوله

مصوبات جلسه

۱- مقرر گردید با توجه به تکمیل سازمان ابلاغی و چینش افراد در محل های تعیین شده، دبیر محترم شورا تا پایان وقت اداری تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۴ تصویر سازمان تکمیل شده به همراه مشخصات مسئولین مربوط و شماره تماس آنان را به مرکز ارسال نمایند.

۲- برابر تصویب اعضای محترم شورای ائتلاف استان مقرر گردید رئیس شورای استان، دبیر شورا و رئیس شورای ائتلاف شهرستان مرکز استان در کمیته مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت شرکت نمایند.

۳- مقرر گردید معاونت ها و کمیته ها در اسرع وقت نسبت به اجرای وظایف محوله برابر شرح وظایف اقدام و جلسات تخصصی خود را برگزار و نتیجه به اعضای شورای ائتلاف استان اعلام نمایند.

۴- مقرر گردید معاونت محترم سازماندهی و شبکه سازی در کمترین زمان ممکن با حضور مسئولان کمیته ها جلسات تخصصی خود را برگزار و ضمن راه اندازی کاون های هرکدام از کمیته ها اقدام و نتیجه را اعلام نماید.

۵- با توجه به تعیین یک نفر روحانی و یک نفر استاد دانشگاه معتمد خارج از شورای ائتلاف مقرر گردید جلسات کمیته ( کارگروه) انتخابات از همین هفته جلسات مربوط خود را برگزار و نتیجه را به شورای اعلام نماید.

۶- دبیر محترم شورا پیگیری نماید که نماینده یا دبیر تشکل جامعه مهندسین از مرکز مشخص و معرفی گردد.

کد خبر 2057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha