نشست هم‌اندیشی بانوان متخصص در حوزه انرژی برگزار شد

در این نشست با حضور زنان متخصص عرصه انرژی از تلاش های علمی خانم دکتر فاطمه کاشانی بلوری همسر شهید مصطفی احمدی روشن تقدیر شد.

سرویس اخبار شانا - در ادامه سلسله نشست های ایمان و امید با هدف افزایش مشارکت سیاسی بانوان تاثیرگذار، نشست هم اندیشی نقش زنان زیست بوم انرژی در اعتلا و پیشرفت کشور در معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.

در این نشست که گروهی از بانوان مؤثر در زیست بوم انرژی حضور داشتند، حاضرین ضمن معرفی مصادیقی از دستاوردهای مشارکت بانوان در این عرصه به بیان دغدغه ها و چالش های پیش روی حوزه تخصصی خویش پرداخته و پاره ای از مشکلات را بازگو نمودند.

در ادامه قاسمپور معاونت بانوان شورای ائتلاف،  ضمن تاکید بر اینکه حضور بانوان در این عرصه های تخصصی دستاوردهای مهمی در پی داشته است و رشد و شکوفایی جامعه زنان از برکات انقلاب اسلامی است،  که انشالله در گام دوم انقلاب با تلاش بانوان جوان متخصص، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش زنان در این حوزه ها و توفیقات بیشتر ایشان دراعتلاء و پیشرفت کشور باشیم.

در انتهای جلسه، با حضور زنان متخصص عرصه انرژی از تلاش های علمی خانم دکتر فاطمه کاشانی بلوری همسر شهید مصطفی احمدی روشن تقدیر شد.

کد خبر 2070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha