حجت‌الاسلام یعقوبی: انقلاب اسلامی به زن ایرانی شخصیت و هویت ویژه داد

رئیس شورای ائتلاف استان مازندران گفت: پهلوی ها هیچ اعتقادی به زن و شخصیت او نداشتند. برای آنها فقط و فقط جذابیت جنسی زن مهم و مورد توجه بود که البته کتمان هم نمی کردند و بصراحت هم به زبان می آوردند.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام والمسلمین شیخ نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در مصاحبه اختصاصی با کمیته رسانه این شورا بمناسبت خجسته زاد روز حضرت زهرا سلام الله علیها و روز پاسداشت زن ، ضمن تبریک این میلاد خجسته و نیز تجلیل از بانوان ایرانی گفت: قبل از انقلاب اسلامی زن ایرانی هیچ شخصیت و هویت ارجمندی نداشت. متاسفانه نگاه جامعه آن روز به زن ، نگاهی ابزاری و کالایی بود که البته این نگاه منبعث از نگاه حاکمیت آن روز نسبت به زن ایرانی بود.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار زنان در ایران قبل از انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه دشمن روی بی اطلاعی ها و ناآگاهی ها خیلی حساب باز کرده است. واقعا آیا می شود تاریخ قبل از انقلاب اسلامی را کسی با دقت و بدون هرگونه تعصبی بخواند و بداند اما به این نکته بدیهی و یقینی نرسیده باشد که زن ایرانی در قبل از انقلاب از هیچ جایگاهی برخوردار نبود؟

رئیس شورای ائتلاف استان مازندران جعل تاریخ را از شگردهای همیشگی دشمن خواند و افزود: دروغ گویی و دروغ سازی هنر اول و آخر رسانه های شیطانی هست چنانچه وقتی انسان به اظهارات محمدرضا و دیگر عناصر رژیم منحوس پهلوی مراجعه می کند متوجه می شود برخلاف دروغ های این روزهای رسانه های ضدانقلاب که زن را داری جایگاه در رژیم قبل معرفی می کنند، پهلوی ها هیچ اعتقادی به زن و شخصیت او نداشتند. برای آنها فقط و فقط جذابیت جنسی زن مهم و مورد توجه بود که البته کتمان هم نمی کردند و بصراحت هم به زبان می آوردند.

این فعال سیاسی استان مازندران، انقلاب اسلامی را ناجی بزرگ زنان ایرانی عنوان کرد و گفت: این امام عظیم الشان بود که با تاسی به مکتب انسان ساز اهل بیت علیهم السلام، بوسیله انقلاب اسلامی زنان را از نگاه کالایی خارج کرد و مسیر بروز و ظهور توانمندی زنان را هموار کرد. انقلاب اسلامی به زن ایرانی شخصیت و هویتی ویژه داد. شخصیتی که در طول تاسیس ایران از ابتداء تا کنون نه سابقه ای داشته و نه نظیری. امروز زنان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی علاوه بر شخصیت مادرانه ، در حوزه های مختلف از جمله علمی و فنی بخوبی و پا به پای مردان درخشیدند و می درخشند.

نصیرالدین یعقوبی به دیدار رهبر معظم انقلاب با بانوان ایرانی اشاره کرد و افزود: من بعنوان یک مرد ایرانی وقتی می بینم زنان سرزمین ما اینگونه مورد تجلیل قلبی عالی ترین فرد این کشور قرار می گیرند حقیقتا بخودم بابت داشتن چنین رهبری می بالم. بنده بدون هرگونه تعصبی عرض می کنم تکریمی که ایشان نسبت به زنان ایرانی دارند و همچنین دغدغه هایی که نسبت به جایگاه رفیع آنان دارند را نمی شود هرگز مدعیان دفاع از حقوق زنان نداشته و ندارند. امروز اگر زن ایرانی بخواهد بر اساس خلاقیت فکری خود پیشرفت کند، به برکت رهبری حکیمانه ولایت معظم فقیه راهی بسیار امن و مطمئن برای او وجود دارد.

رئیس شورای ائتلاف استان مازندران در پایان ضمن تبریک مجدد روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به تمامی زنان بویژه مادران و همسران شهدا و نیز کلیه زنان مازندرانی ، از زنان خواست با مطالعه درست تاریخ، به شیاطین اجازه ندهند حامی اصلی ایشان را بدروغ ضد زن و دشمن قطعی آنان را دوست جلوه دهد.

کد خبر 213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha