اولین جلسه شورای ائتلاف خوزستان پس از مجمع عمومی و انتخابات درون تشکیلاتی

اعضای حقیقی ، حقوقی و مؤسسین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان پس از مجمع عمومی و انتخابات درون تشکیلاتی اولین جلسه خود را تشکیل داد.

سرویس استان‌های شانا - اعضای حقیقی ، حقوقی و مؤسسین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان پس از مجمع عمومی و انتخابات درون تشکیلاتی اولین جلسه خود را تشکیل داد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید غلامحسین بهمئی عضو حقیقی شورای ائتلاف خوزستان طی سخنانی گفت: از حضور عزیزان حاضر در جلسه تقدیر و از زحماتی که متحمل می شوید تشکر می کنم و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به شما تبریک عرض می کنم و سالگرد شهید قاسم سلیمانی سردار دلها ای را گرامی می داریم. این هادی سیاسی کشوری در ادامه افزود : باید زمینه را برای مشارکت حداکثری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم کنیم.

دبیر شورای ائتلاف خوزستان نیز با نکات مهم مقام معظم رهبری شروع و اظهار داشت : حضرت آقا در دیدار اخیر خود با مردم خوزستان و کرمان ریل گذاری انتخابات را انجام دادند. حسن حائری در ادامه افزود : همانطور که مقام معظم رهبری تآکید داشتند رقابت باید رقابت واقعی باشد و اعم از پیر و جوان ، احزاب مختلف و .... همچنین بخشی از مشکلات کشور به دست مجلس حل می شود و نباید گفت انتخابات دردی از جامعه را حل نمی‌کند.

خدامراد باقری عضو حقیقی شورای ائنلاف استان با ارائه گزارشی از فرم های ارسالی از تهران گفت : فرم های ارسال شده از تهران جهت ارزیابی نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی به شهرستان ها ارسال شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود به رقابت سالم نامزد های انتخابات اشاره کرد و گفت : امیدواریم رقابت سالم و پرشوری را در انتخابات داشته باشیم .

عبدالله طاهری نیا عضو مؤسس شورای ائتلاف خوزستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت : کارگروه شهرستان ها بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی قبلی اکثریت شهرستان ها را فعالانه سفر داشتند و جلسات خوبی را برگزار کرده اند . این عضو هیات مؤسس در ادامه گفت : امیدوارم بتوانیم آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند به آن عمل کنیم.

خانم محمد پور معاون بانوان شورای ائتلاف استان طی سخنانی اظهار داشت : باید کمیته بانوان شهرستانها را فعال کنیم و آنگونه که انتظار هست ، گام های موثری برداشته شود. وی در قسمت دیگری از سخنان خود یادآور شد : در معاونت امور بانوان شورای ائتلاف ، شهرستان ها را به شش گروه تقسیم کردیم و نیاز است که برای هماهنگی بیشتر به شهرستان ها برویم .

ذوالفقار کیانی عضو حقیقی شورا بیان داشت : هر کارگروهی که تشکیل می شود ، علاوه بر ارائه گزارش فعالیت خود ، آخرین اطلاعاتی را که کسب کرده مطرح تا دیگر اعضاء نیز مطلع شوند.

سید محمد علی پور موسوی عضو مؤسس شورا با ارائه شرایط موجود فضای انتخاباتی اظهار داشت : در خوزستان فعالیت های خوبی در حال انجام است و نیروهای انقلابی نسبت به سایر گروه ها فعالیت بسیار خوبی دارند. رئیس کارگروه انتخابات شورای ائتلاف بیان کرد : در برخی از شهرستان ها چالش هایی داریم که با ورود شورای ائتلاف مرتفع خواهد شد و باید خوب عمل کنیم تا منافع انقلاب اسلامی تآمین شود . وی در ادامه افزود : در سطح کشور هم چالش هایی داریم از جمله مسئله معیشتی که امیدواریم با فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت انتخابات مجلس ، مسئولین در جهت رفع آن اقدام کنند.

عبدالله مدملیل عضو مؤسس این شورا بیان داشت : تأکید رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری می باشد در صورتی که در روزهای اخیر با افزایش و گرانی اینترنت ، نان و نبود کارت بنزین در جایگاه های سوخت هستیم و این گونه اقدامات به مشارکت حداکثری لطمه وارد می کند . وی افزود : باید اینگونه مشکلات که نارضایتی مردم را در بر دارد به استاندار منتقل شود .

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد امین سواری عضو حقیقی شورای ائتلاف استان اظهار داشت : سئولاتی قابل طرح است که آیا نظرسنجی صورت گرفته تا درصد مشارکت مشخص شود ؟ کارگروه انتخابات بر چه اساسی بررسی می کند ، آیا شیوه نامه ای دردست می باشد که بصورت نظرسنجی بررسی کند ؟ وی در ادامه بیان داشت : از تجربه های گذشته استفاده شود ، شور آفرینی یک تجربه است که مردم در فضای مشارکت بیشتری قرار می گیرند و همچنین چون مردم انتخاب می کنند و انتخاب کننده هستند بنابراین نامزد های انتخابات در معرض مردم قرار بگیرند نه تنها کارگروه ها.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید تاج الدین طباطبایی در این نشست اظهار کرد : ما باید ببینیم چه چیزی مردم را از انتخابات دور می کند ، و چه باید بکنیم تا مردم شرکت کنند . وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت : شیوه هایی را باید بکار ببریم تا مردم مشارکت بیشتری داشته باشند .

سید نجم الدین طباطبایی عضو حقیقی این شورا بیان داشت : باید نسبت به انتخابات گذشته در این دوره دقت کامل و بیشتری داشته باشیم . وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : شورای ائتلاف بر اساس بررسی هایی که انجام می دهد ، گزینه های اصلح خود را مشخص کند .

کد خبر 2159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha