باید از دولت چهاردهم در جهت برون رفت از مشکلات حمایت کرد/ نباید تکلیف انقلابی خود را فراموش کنیم/ تربیت نیروهای متخصص جوان و انقلابی برنامه اصلی شورای ائتلاف است

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: حمایت ما از دولت مستقر مشروط خواهد بود، اگر در مسیر رهبری و ولایت حرکت کرد این حمایت ادامه خواهد داشت.

سرویس استان‌های شانا - عبدالحسین روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر روز دوشنبه 19 شهریورماه در نخستین همایش مشترک روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران که در شهرستان بابل برگزار شد، اظهار کرد: صبر کردن در برابر مشکلات مورد تأکید دین اسلام است که در کنار دفاع از مکتب و ائمه باید مورد توجه قرار گیرد. تا در برابر مشکلات صبر پیشه نکنیم و پشت یکدیگر را خالی کنیم، نمی‌توانیم در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: همه افراد جامعه به‌عنوان فرزندان انقلاب اسلامی در برابر انقلاب تکلیف داریم که باید در سایه‌سار منویات مقام معظم رهبری ایفای نقش کنیم.

روح‌الامینی با بیان اینکه رفاقت، کلیدواژه مهم و مورد تأکید است، تصریح کرد: به این معنا که رفاقت آغاز دوران جدید است، اما برای خودش حد و مرزی دارد اما سوال مهم است و آن اینکه باید همانند دوران انتخابات تداوم یابد؟ که رفاقت و رقابت باید در کنار هم باشند.

روح‌الامینی با اشاره به اهمیت همراهی با دولت یادآور شد: در اتخاذ رویکرد نسبت به دولت نباید تکلیف انقلابی خود را نیز فراموش کنیم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در عملکرد سیاسی نیروهای انقلاب رابطه قوم و خویشی با هیچ احدی نخواهند داشت و برداشت ما این است که دولت آقای پزشکیان دولت آقای خاتمی و روحانی نیست و این دولت جدید و مشخصات جدید است. شرایط کشور به گونه ای است که باید از دولت چهاردهم در جهت برون رفت از مشکلات حمایت کرد.

باید از دولت چهاردهم در جهت برون رفت از مشکلات حمایت کرد/ نباید تکلیف انقلابی خود را فراموش کنیم/ تربیت نیروهای متخصص جوان و انقلابی برنامه اصلی شورای ائتلاف است

روح الامینی با تاکید بر اینکه وظیفه پیش قضاوت نداریم، گفت: باید مثل همه دولت‌ها فرصت و پنجره‌ای به دولت مستقر بدهیم تا بتواند کار کند و در عین حال نظارت و حمایت خواهیم کرد.

وی با عنوان اینکه حمایت ما از دولت مستقر مشروط خواهد بود، عنوان کرد: اگر در مسیر رهبری و ولایت حرکت کرد این حمایت ادامه خواهد داشت.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به عهد ۴۵ ساله با انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید رودربایستی را کنار بگذاریم. ما نشان دادیم در عمل سیاسی با هیچ احدی رابطه قومی و خویشاوندی نداریم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: اینکه رقابت در عرصه انتخابات به نفع مردم است و یا اینکه حمایت ما چگونه است باید گفت این حمایت مشروط است، به‌شرط آنکه دولت در مسیر مشترک با اهداف انقلاب باشد.

روح‌الامینی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید فصل جدیدی از ارتباط با دولت چهاردهم را داشته باشد، گفت: تربیت نیروهای جوان در شورا مورد تأکید است که باید از ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

کد خبر 3186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha