حضور فرماندار کوهدشت در جلسه شورای ائتلاف شهرستان

مرادی فرماندار کوهدشت در خصوص مسائل شهرستان و نقش مهم تشکیلات و احزاب سیاسی در رقابت و مشارکت در انتخابات پیشرو توضیحاتی را ارائه نموند و شورای ائتلاف را یک تشکیلات قوی و منسجم خواندند.

سرویس استان‌های شانا - جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوهدشت در مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳از ساعت ۱۵ الی ۱۷ با حضور همه اعضاء شورا و با حضور دکتر مرادی فرماندار محترم کوهدشت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دراین راستا جلسه با تلاوت قرآن کریم شروع شد و بعد از آن دبیر استان گزارشی از تاریخچه و عملکرد شورا و برنامه های پیشرو اعم برنامه های انتخاباتی شورا بر اساس دستورالعمل ارسالی از شورای مرکز و کادر سازی جوانان در طرح آما را توضیح دادند.

سپس آقای دکتر مرادی فرماندار محترم کوهدشت در خصوص مسائل شهرستان و نقش مهم تشکیلات و احزاب سیاسی در رقابت و مشارکت در انتخابات پیشرو توضیحاتی را ارائه نموند و شورای ائتلاف را یک تشکیلات قوی و منسجم و با برنامه و تاثیر گزار در اقشار مختلف جامعه بیان کردند.

همچنین بعد از ایشان آقای حاج محمد عبدلی عضو هیات موسس گزارشی از عملکرد شورا در شهرستان را ارائه نمودند و تعدای از مسئولین کمیته های نظرات خودرا بیان نمودند ودر پایان از زحمات صادقانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رفیعی و حاج محمد عبدلی و آقای مهندس آدمی تقدیر تشکر بعمل آمد و جلسه با ذکر صلوات به پایان رسید.
 

حضور فرماندار کوهدشت در جلسه شورای ائتلاف شهرستان

حضور فرماندار کوهدشت در جلسه شورای ائتلاف شهرستان

کد خبر 2193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha