هم اندیشی برگزاری همایش بانوان تاثیرگذار جبهه انقلاب خوزستان

جلسه مجازی کمیته ی بانوان شورای ائنلاف خوزستان جهت هم اندیشی برنامه های آینده برگزار شد .

سرویس استان‌های شانا - هم اندیشی جهت برگزاری همایش بزرگ بانوان تاثیرگذار جبهه ی انقلاب استان خوزستان دستور کار این جلسه بود . بنا به فوریت و ضرورت موضوع جلسه، و همچنین رعایت حال خواهران عزیز، کمیته ی بانوان تصمیم به برگزاری جلسه به صورت مجازی گرفت. در این جلسه چگونگی روند اجرای همایش بررسی، و جنبه های ترغیب و ایجاد فضا و شور انتخاباتی از سوی خواهران فرهیخته ی شهر، به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

در جلسه ی مذکور، ضمن تشکر از حمایت های جناب آقای پورفرجی رییس شورای ائتلاف استان، در پشتیبانی از این موضوع که منجر به قوت قلب مجموعه خواهران خواهد شد، قدردانی گردید. در این جلسه بحث و گفتگوهای زیادی بین اعضای کمیته صورت گرفت که نتیجه آن صورتجلسه با مفاد زیر می باشد.

نامه نگاری استان به شهرستانها، جهت فراهم کردن تسهیلات لازم جهت حضور فعال امور بانوان هر شهرستان جلسه ای توجیهی مجازی جهت تبیین ضرورت این نشست با حضور شهرستان ها در بستر برنامه قرار امروز ساعت ۱۶تا۱۷ دعوت از نمایندگان محترم خواهر حاضر در احزاب و تشکل های شورای استان توسط معاونت امور بانوان که ان شاالله این امر از طریق دفتر شورا پیگیری خواهد شد.

در پایان از همه ی اعضای محترم درخواست می گردد، چنانچه بانویی فعال و اثرگذار و انقلابی می شناسند به معاونت بانوان جهت دعوت به همایش استانی؛ معرفی بفرمایند.

کد خبر 2531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha