حضور رئیس مجمع نمایندگان مازندران در همایش تشکیلاتی شورای ائتلاف

حاجی‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان و حسن‌نتاج نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در همایش تشکیلاتی شورای ائتلاف شرکت کردند.

سرویس استان‌های شانا - همایش تبیینی تشکیلاتی شورای ائتلاف استان مازندران روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه در شهرستان بابل برگزار شد.

در ابتدای این نشست که روسا و دبیران شهرستان‌های استان حضور داشتند، رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان طی سخنانی اظهار کرد: حفظ نیروهای ارزشی و انقلابی در درون مازندران مورد تأکید است.

وی با تأکید بر اینکه ما از اصول خودمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید خودمان را در این مسیر حفظ کنیم تا از اهداف دور نشویم. خداوند دل‌های ما را به هم نزدیک کند و در مسیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کنیم. موفقیت‌های انقلاب اسلامی مرهون ولایت فقیه است که به برکت همین نعمت توانستیم مقابل ابرقدرت‌های دنیا بایستیم.

همچنین حسن حسن نتاج نماینده شهرستان بابل نیز در این نشست طی سخنانی با اشاره به لزوم کادرسازی از نیروها و جوانان مومن و انقلابی برای حل مشکلات استان گفت:‌ به طور جدی برای پیگیری این مسئله که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد برنامه ریزی کرده و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

کد خبر 3184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha