اعلام آمادگی شورای ائتلاف مازندران برای کمک به دولت چهاردهم

رئیس شورای ائتلاف مازندران با بیان اینکه امروز باید منسجم‌تر و متحدتر باشیم، تصریح کرد: امروز در کنار هم باید بیشتر قرار گیریم ما از اصول مان کوتاه نخواهیم آمد و در مسیر و اهداف عالیه حرکت خواهیم کرد.

سرویس استان‌های شانا به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در نخستین همایش مشترک روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی رسیدن به قرب الهی است و قرار بر  این بود که همه انسان‌ها به قرب الهی برسند.

وی با بیان اینکه هدف بعدی انقلاب اسلامی انسان‌سازی است، افزود: این اهداف تغییرناپذیر هستند، شاید در سمت‌وسوی حرکت به سمت آن شدت و ضعف پیدا کند اما تغییرناپذیر است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران بیان کرد: در کنار اهداف انقلاب اسلامی، باید اصول انقلاب اسلامی را هم دنبال کنیم؛ شاید دولت‌ها تغییر کنند اما اصول انقلاب اسلامی تغییر نخواهد کرد.

یعقوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای پیام‌های متعددی است، تصریح کرد: یکی از پیام‌های انقلاب عدالت‌پروری است که برای به دست آوردن عدالت نصیحت کافی نیست بلکه برای به دست آوردن عدالت نیاز به قدرت داریم و این قدرت به دست نمی‌آید مگر انسان‌های عدالت‌محور در راس کار بیایند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه در انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام جهاد و شهادت جایگزین اسلام آمریکایی شده است، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، حفظ و تداوم این انقلاب اسلامی یک واجب عینی و اهم تکالیف الهی است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: همه ما نیروهای انقلاب مازندران همراه با همه نیروهای انقلاب کشور در حمایت از دولت چهاردهم اعلام آمادگی می‌کنیم تا زمانی که این دولت و دولت‌مردان در خط ولایت و رهبری فقط اسلام ناب محمدی هستند، مورد حمایت خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز باید منسجم‌تر و متحدتر باشیم، تصریح کرد: امروز در کنار هم باید بیشتر قرار گیریم ما از اصول مان کوتاه نخواهیم آمد و در مسیر و اهداف عالیه حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 3185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha