تصویر نامه درخواست مالک شریعتی برای کاهش حقوقش در مهرماه ۱۴۰۰

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای از دکتر مالک شریعتی را که در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ از هیأت رئیسه مجلس درخواست کاهش حقوق خود را داشته است، منتشر کرد.

به گزارش شانا، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، در پی حواشی اخیر انتشار تصویر صورت مالی تأمین هزینه‌های دفاتر نمایندگان مجلس به عنوان فیش حقوقی دکتر مالک شریعتی، در توئیتی تصویر نامه‌ای از شریعتی را که در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ از هیأت رئیسه مجلس درخواست کاهش حقوق خود را داشته است، منتشر کرد و نوشت: آقای مالک شریعتی نماینده تهران علاوه بر اینکه در کمیسیون تخصصی بسیار خوش فکر هستند، فردی فساد ستیز می‌باشند. نامه زیر نمونه‌ای از سلامت مالی ایشان می‌باشد.

تصویر نامه درخواست مالک شریعتی برای کاهش حقوقش در مهرماه ۱۴۰۰

شریعتی در نامه فوق آورده است: با عنایت به آغاز مسئولیت اینجانب در ریاست «هیأت تحقیق و تفحص مجلس از پرداخت و دریافت حقوق‌های نامتعارف و نجومی» و نیز کسری بودجه زیاد دولت در نیمه دوم سال، برای درک بیشتر طبقات اقتصادی ضعیف‌تر جامعه، خواهشمند است دستور فرمایید حقوق اینجانب از این پس تا پایان سال، مطابق اسفند ۱۳۹۹ پرداخت شود و افزایش‌های ناشی از مصوبات بودجه ۱۴۰۰ برای اینجانب اعمال نشود.

کد خبر 1162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha