اردبیلی: زنان برای ایفای نقش تمدنی باید فرصت پیدا کنند

مشاور امور بانوان شهرداری تهران، حوزه زن و خانواده را در دوران مدرن بیش از هر زمانی در آماج تهاجم ها دانست.

به گزارش شانا به نقل از فارس - مریم اردبیلی در سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها، مدیران و مشاوران شهرداران کلان‌شهرهای کشور در تبریز اظهار داشت: دوران مدرن، انسان را از خصلت‌های اخلاقی و روح انسانی خود دور کرده است و در این میان حوزه زن و خانواده، بیش از همه مورد تهاجم واقع شده است.

وی ادامه داد: قطعا در دهه‌های آینده، هر کشوری، حفظ خانواده و زنانگی زن را نقطه اتکایی برای آینده خود قرار داده و در سطح جهان خود را متمایز خواهد ساخت.

اردبیلی افزود: ما برای پیشبرد تمدن و گام دوم انقلاب و از سوی دیگر حفظ مردانگی و محیط خانواده، نیاز به حفظ و توجه به زنانگی داریم.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران، حفظ زنانگی را حفظ آینده انقلاب و بشریت عنوان کرد و یادآور شد: این زنانگی از جنس زندگی، آینده و امید است.

وی با بیان اینکه برای تحقق این اهداف باید هم در داخل حکمرانی و هم در خارج از فضای رسمی، فضای جدیدی را بگشاییم، بیان داشت: زنان عاملیت داشته و می‌توانند پیشران باشند که در حوزه مدیریت شهری نیز باید اشاره داشت که ساختار اعتبارات و قدرت و جایگاه زنان در شهرداری‌ها شایسته این ماموریت بزرگ برای بانوان نیست، چرا که زنان برای ایفای نقش تمدنی باید سر جای خود قرار گیرند.

کد خبر 1172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha