رئیس شورای ائتلاف کرمان: نامزدهایی در تراز انقلاب به مردم معرفی می‌کنیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان گفت: در تلاش هستیم نامزدهایی که در تراز انقلاب هستند را به مردم معرفی کنیم.

سرویس استان های شانا - جلسه شورای ائتلاف استان و روسا و دبیران شهرستانهای استان کرمان در محل دانشگاه غیر دولتی عرفان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی عرب پور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان در این نشست با تاکید بر اینکه حضور در این مسیر باید با قدرت باشد، اظهار داشت: ما مسیری را انتخاب کرده و باید آن را ادامه دهیم، نباید با حوادثی که پیش می آید سست بشویم یا جا بزنیم، باید چالاک و پویا تا آخرین لحظه بایستیم حتی اگر یک نفر باشیم

رئیس شورای ائتلاف کرمان: نامزدهایی در تراز انقلاب به مردم معرفی می‌کنیم

وی اضافه کرد: این دستور خداوند است که تاکید می کند: نگران و مایوس نشوید، اگر ایمان داشته باشید دست برتر را دارید. ما در حرکتی که می خواهیم انجام بدهیم باید به اهدافی که امام ترسیم کرده اند و رهبر انقلاب ادامه می دهند، نگاه و همان را دنبال کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان با اشاره به اینکه هدف ما مجلس نیست، به نگاه فراتر از آن تاکید و تصریح کرد: ما دنبال مجلسی هستیم که در جهت اهداف انقلاب قدم بردارد در ارتباط با ریاست جمهوری هم همین است. وی وحدت کلمه را راز موفقیت و رسیدن به اهداف خواند و بیان کرد: قرآن کریم هم روی این مسأله تاکید زیادی دارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم نامزدهایی که در تراز انقلاب هستند را به مردم معرفی کنیم، گفت: رفتار جناحی، رفیق بازی، باند بازی، قوم بازی، سستی در عقاید، دخالت در کارهایی که به او مربوط نمی شود و مسائلی از این دست در تفکر نیروهای ولایی و انقلابی جایی ندارند.

باید مجموعه جوانانی تربیت کنیم که ده سال آینده پای کار خدمت بیایند

سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان نیز در این جلسه به وحدت تاکید و خاطرنشان کرد: وحدت خیلی مهم است، شورای ائتلاف برای وحدت ایجاد شده است.

رئیس شورای ائتلاف کرمان: نامزدهایی در تراز انقلاب به مردم معرفی می‌کنیم

وی آموزش را امری اساسی دانست و با اشاره به اینکه باید مجموعه جوانانی تربیت کنیم که ده سال آینده پای کار خدمت بیایند، گفت: حداقل ۱۰۰ جوان همراه و مستعد را در کارگروه ها بکار بگیرید تا سرمایه ای برای کشور باشند.

صابری اضافه کرد: این هسته ها می توانند از میان جوانان ۱۵ تا ۲۰ ساله شکل بگیرند و تعدادی هم تا ۳۰ سال باشند.

کد خبر 1668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد ستوده نیا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    با ارزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری ،عرض دارم که اهداف شورای ائتلاف و دید آینده نگری و فرزند انقلابی پروراندن قابل ستودن است ، امیدوارم که بتوانیم جوانانی متدین و متعهد و در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت ، ولیه فقیه امام خامنه ای ) دامت حفاظا)اموزش دهیم و اینده ای روشن تر از هر روز را بسازیم ، درود خداوند بر شما بزرگان