حمایت شورای ائتلاف شهرستان آمل از مردم مظلوم فلسطین

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

سرویس استان‌های شانا - در این بیانیه آمده است:

بسم اله القاصم الجبارین

انا فتحنا لک فتح مبینا

منم، قدس؛ نخستین قبله؛ دومین مسجد پس از کعبه؛ سومین سرزمین بهشتی، پس از مکه و مدینه؛ مکان قریب؛ محل حشر و نشر و صراط و میزان؛ جایگاه صور اسرافیل و پایان جهان.

منم، قدس؛ منم، مسجد الاقصی؛ منم، بیت‏المقدس؛ فلسطین؛ صاحب قداستی به بلندای تاریخ انسان؛ منزل نزول وحی، ملک میلاد شرافت و مملکت جلوس عدالت بر کرسی حق و مفتخر به نشان‏های کرامت.

بهشت در اسارت

سال‏هاست که این بهشت زمینی، در اسارت خدعه ابلیس است. بشر، بازیچه کبر و پستی شیاطین بزرگ و کوچک است. توفان ظلم، آرام و قرار را حتی از کوه جودی ربوده است. نمرودیان، لحظه به لحظه، بت هزارچهره می‏سازند؛ هر چهره، رنگین به خون هزاران اسماعیل گل‏چهره.

نژاد پرستی، فرعون زمانه است و سلاحش، افعی‏هایی از جنس آتش؛ بی‏رحم و آدمخوار.

درود بر مجاهدان فی سبیل اله ،پاسداران حریم عزت .اقتدار و قلب تپنده امت اسلام (قدس عزیز،غریب و شریف)

خالصانه ترین سلام محضر شما رزمندگان شجاع که هیمنه پوشالی صهیونیزم خون اشام و جلاد را به خاک مذلت کشانده وبوی معطر رهایی بیت المقدس شریف را به مشام دوست داران اولین قبلگاه مسلمانان عالم رسانده اید .ای جان بر کفان عرصه راد مردی بدانید که نصرت حق تعالی نزدیک است.

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل ضمن تبریک این پیروزی بزرگ تاریخی رزمندگان شجاع جبهه مقاومت در غزه به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(حفظه اله) مسلمانان و مظلومان عالم به ویژه امت اسلامی ایران خاصه مردم شریف و بصیر شهرستان امل بر خود وظیفه دانسته تا حمایت این تشکیلات را از رزمندگان جبهه مقاومت اعلام وحمله وحشیانه رژیم کودک کش و مرتد اسرائیل غاصب را محکوم نموده و برای ازادی قدس عزیز دعا می کنیم.

غفر اله لنا و لکم

کد خبر 1694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha