داوری: باید تلاش کنیم مشارکت در انتخابات به بالای ۵۰ درصد برسد

دبیر شورای ائتلاف گفت: باید همه تلاش کنیم تا مشارکت در انتخابات به بالای ۵۰ درصد برسد، روند افزایشی اتحاد جبهه انقلابی، تقویت و اهداف دنبال شود.

سرویس استان‌های شانا - رضا داوری دبیر شورای ائتلاف کشور عصر روز شنبه ۲۹ مهرماه در جمع اعضای شورای ائتلاف در کرمان، نبرد طوفان الاقصی را یک اتفاق بزرگ، برجسته و تاریخ ساز خواند و اظهار داشت: برکات این روزها نتیجه مجاهدت‌های خاموش شهید سلیمانی است.

وی اضافه کرد: فرمانده این عملیات، بارها گفته، افتخار من این است که خودم را سرباز آیت الله خامنه ای می دانم، چراکه سران مقاومت مدل های مختلفی را طی کرده و شکست خورده بودند و به مدل مقاومت و پیروز شدن رسیده اند که مدل حاج قاسم و جمهوری اسلامی است.

داوری به اشغال ۵۰ ساله نوار غزه اشاره داشت و عنوان کرد: در ۱۷ سال گذشته که این منطقه از اشغال درآمده، در محاصره بوده است، اما دژ دفاعی آن در زیر زمین است و عملیات ها هم در همینجا صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: بارها فلسطینی ها از تونل ها بالا رفته و عملیات کرده اند، اما در طوفان الاقصی برای اولین بار حدود ۵۰۰ صهیونیست اسیر شدند.

داوری طوفان الاقصی را از برکات جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: آرزوی شهید سلیمانی این بود که همه سران مقاومت به تهران بیایند و در حضور رهبر انقلاب چشم انداز آینده و راهبرد مقاومت را طراحی کنند، موضوعی که تیرماه سال جاری رخ داد.

دبیر شورای ائتلاف کشور اضافه کرد: جریان مقاومت به این نتیجه رسید که اتحاد داشته باشند، اگر بخشی از جبهه مقاومت در تنگنا قرار گرفت، بخش دیگر به کمک او بیاید، اتفاقی که در طوفان الاقصی مشاهده می کنیم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از این عملیات به زلزله یاد کردند و آن را غیر قابل ترمیم خواندند، می توانیم بگوییم که در حوزه مقاومت فلسطین به یک تاریخ رسیده، انبوهی از معادلات و محاسبات بهم ریخته و شگفتی های بزرگی در راه است.

دبیر شورای ائتلاف کشور به تحولات منطقه پرداخت و ابراز داشت: آمریکا ۷ تریلیون دلار هزینه کرد اما هیچ پیروزی بدست نیاورده است، همه اتفاقات منطقه به نفع جمهوری اسلامی است.

داوری به مسائل داخلی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه امروز اقتصاد و مسأله اقتصادی دارای اهمیت بسیاری است، گفت: تورم از خرداد ماه امسال کاهشی شده و به ۴۵ درصد رسیده است.

وی از رکورد در فروش نفت و خودکفایی در حوزه گندم سخن به میان آورد و عنوان کرد: شاخص ها نشان می‌دهد از ابر بحران ها عبور کرده ایم، به جز گوشت قرمز در شاخش های دیگر امیدبخش هستیم.

داوری از پایان بحران های دولت قبل سخن گفت و ابراز داشت: بحران های بزرگ آب، برق، صندوق بازنشستگی و غیره حل شده است، پیش‌بینی می شود، تورم تا پایان سال به ۳۰ درصد برسد.

وی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا مشارکت در انتخابات به بالای ۵۰ درصد برسد، روند افزایشی اتحاد جبهه انقلابی، تقویت و اهداف دنبال شود.

اولین مجمع استان ها در کرمان تشکیل شد

حجت‌الاسلام مهدی عرب پور رئیس شوراهای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه اولین مجمع استان ها در کرمان تشکیل شد، اظهار داشت: مجمع عمومی چند ماه پیش در کرمان برگزار و هر سه رکن اصلی آن ایجاد شد.

وی حضور جوانان و بانوان را در این شورا پررنگ دانست و تصریح کرد: یک سوم منتخبان بانوان و همین تعداد را هم جوانان تشکیل می دهند.

رئیس شوراهای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان به انتخابات مجلس پرداخت و بیان کرد: منتظر هستیم ثبت‌نام ها تمام شود تا کار خود را در این زمینه آغاز کنیم. وی عنوان کرد: شورای وحدت نیز در کنار شورای ائتلاف کار را همدلانه پیش می برند و در عرصه انتخاب فعال شده اند.

کد خبر 1706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha