اصلاحطلبان بواسطه عملکرد بد خود که بخش بسیار زیاد چالشهای تاریخ جمهوری اسلامی را رقم زده اند موجب شدند تحقق اهداف انقلاب زمان بیشتری ببرد.

سرویس استان‌های شانا - شهریار شیرخانی مسئول دفتر سیاسی شورای ائتلاف استان مازندران در تحلیلی نوشت:

اصلاحطلبان بواسطه عملکرد بد خود که بخش بسیار زیاد چالشهای تاریخ جمهوری اسلامی را رقم زده اند موجب شدند تحقق اهداف انقلاب زمان بیشتری ببرد.

این عملکرد موجب شده تا مردم که علاقمند به اهداف انقلاب میباشند و راه رستگاری کشور را برگشت به آرمانهای انقلاب میدانند در چند انتخابات اخیر، قاطعانه به گزینه هایی که فکر میکردد از جریان انقلاب و پایبند به اصول انقلاب هستند رای داده اند.

اصلاحطلبان برای برون رفت از بحران عدم اقبال افکار عمومی خود چند موضوع را همزمان در دستور کار قرار داده اند:

۱-نفوذ در دولت و چیدن و حفظ نیروهای خود برای جلوگیری از موفقیت دولت انقلابی.

۲-نفوذ در تصمیم سازی با بحران سازیهای غیرواقعی و تغییراولویتهای کشور و تغییر مسیر تصمیم سازی نهادهای تصمیم ساز.

۳-بدست گرفتن زمین بازی با توجه به حساسیتهای جریان انقلابی و تحریک احساسات این جریان تا بتوانند با این روش مسیر حرکت و انسجام جریان را تغییر دهند و آنها را از مسیر درستی که در پیش گرفته اند منحرف نمایند.

نهایتا اگر در ۳ گزینه فوق موفق شوند نتیجه حاصل از آن تغییر اولویت، تغییر تصمیم و تغییر اجرا در جریان انقلاب میباشند و متضرر این تغییر، مردمی میباشند که دل در گرو اولویت بندی های واقعی داشتند و اینک اولویتهای واقعی را دور می بینند.

و جریان انقلابی که خالصانه در پی حل مشکلات و اولویتهای واقعی کشور بود با فریب اصلاحات از مسیر اولویتهای خود دور خواهد شد و مردم ناامید از این ماجرا.

نیروهای دلداده به آرمانها و اهداف انقلاب که خود را وقف مردم کرده اند باید در میدان سیاست نیز مجاهدانه ناملایمات را تاب آورده و نگاه خود را تنها به اهداف و اولویتها بدوزند تا با انرژی انقلابی و مخلصانه خود بتوانند در تحقق اهداف موفق گردند.

لذا شایسته است موارد ذیل را مجددا به خودم و دوستان یادآور شوم:

۱-توجه به فرامین رهبری هوشمند و باتجربه و فرزانه که بدورستی اولویتها را مشخص و تبیین نموده و مینمایند و اجازه ندادن به کسی که بتواند اولویتهای واقعی را با حواشی جابجا نماید.

۲-تمیز دادن نقد و تخریب و اجازه ندادن به اصلاحطلبان جهت تعیین زمین بازی، اصلاحطلبان دقیقا زمین بازی را بر مبنای حساسیتهای جریان انقلاب محاسبه و تغییرمیدهند و نباید به آنها اجازه این کار داده شود.

زمین بازی جریان انقلاب مشخص است: دنبال روی از اولویتهای رهبری فرزانه و هوشمند انقلاب و هر اولویت ساختگی دیگری که باشد ساخته و پرداخته اصلاحطلبان میباشد.

۳-وحدت، ایثار ،اخلاص و وحدت و وحدت، نیروهای جریان انقلاب در مشی دوست و برادر هم می باشند و باید به این توصیه  حضرت علی(ع)درباره شیوه رفتار با دوستان توجه نمود:

آن گاه که برادرت [و دوستت] از تو قهر می کند، تو با وی مهر بورز و به او نزدیک شو. هر وقت او تندی نشان می دهد، تو نرم باش و هرگاه او خطا می کند، عذرش را بپذیر و چنان باش که گویا تو غلام اویی و او صاحب نعمت بر توست.

کد خبر 1874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha