دیدار مردمی مهدی اقراریان با ساکنان منطقه ۲۲

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران گفت: موضوع حمل و نقل عمومی از مهم ترین چالش های کلانشهر تهران است که در کنار مدیریت شهری تهران نیاز به حمایت جدی دولت و مجلس وجود دارد.

کمیته رسانه شانا - دیدار چهره به چهره دبیر شورای ائتلاف تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۲۲ در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرک نمونه سپاه برگزار شد.

در این دیدار با موضوع رسیدگی به مشکلات این محله که چند ساعت به طول انجامید، مقرر شد تا مشکلات مطرح شده و پیش رو براساس اولویت بندی مورد اقدام قرار گیرد.

اقراریان در این دیدار گفت: برخی از مشکلات مطرح شده در حوزه خدمات رسانی در اختیار مدیریت شهری نیست و باید سایر نهادهای خدمات رسان به این موضوعات ورود پیدا کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران افزود: موضوع حمل و نقل عمومی از مهم ترین چالش های کلانشهر تهران است که در کنار مدیریت شهری تهران نیاز به حمایت جدی دولت و مجلس وجود دارد اما با وجود کمبود اعتبارات در این راستا ما در تلاش هستیم موضوع حمل و نقل شهری در محلات کم برخوردار را از جمله منطقه ۲۲ به شکل ویژه نگاه کنیم.

حاجوی، شهردار منطقه ۲۲ نیز در این دیدار گفت: موضوع فاضلاب شهری در این محله در اولویت فعالیت مدیریت شهری منطقه و شهرداری تهران قرار دارد و در حال حاضر اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام شده است؛ به طوری که زمین احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری به شکل رایگان از سوی شهرداری در اختیار شرکت فاضلاب قرار گرفته است.

گفتنی است، موضوع کمبود جای پارک خودرو در مقابل بیمارستان تریتا در محله آبشار، رسیدگی به محیط بازی کودکان در شهرک نمونه سپاه، فراهم شدن روند دریافت مجوز برای مالکان ساختمان های فاقد آسانسور و... از جمله درخواست های مطرح شده اهالی این محله بود که در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

کد خبر 189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha