تسلیت شورای ائتلاف سیستان و بلوچستان به نیروهای انتظامی استان

در این بیانیه آمده است: حافظان نظم امنیت پای سوگند مقدسی که برای حفاظت از کیان وطن در محضر خداوند متعال یاد کرده اند تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان در پی شهادت مظلومانه نیروهای حافظ امنیت در پاسگاه مرزی راسک بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت مظلومانه دلاورمردان انتظامی راسک در حمله تروریستی کوردلان معاند موجب تاسف  عمیق گردید.

این جنایت خونین، بار دیگر عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان را با امنیت مردم صبور و مقاوم ایران‌اسلامی نشان داده، اما حافظان نظم امنیت پای سوگند مقدسی که برای حفاظت از کیان وطن در محضر خداوند متعال یاد کرده اند تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند.

حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را معنا می بخشند.

ما ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی شهادت این شهیدان والامقام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)؛ فرماندهی کل فراجا و سردار فرماندهی انتظامی استان وک ارکنان مجاهد و غیور انتظامی استان ، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهیدان و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی جمعه خونین فراجا را تسلیت عرض می‌نماییم ، از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

کد خبر 2001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha