امام جمعه نظرآباد: برای پیشبرد اهداف انقلاب در کنار شورای ائتلاف هستیم

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز زحمت‌های زیادی کشیده و الحمدلله موفقیت‌های خوبی هم داشته است.

سرویس استان‌های شانا - هیئت رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز با حضور در دفتر امام جمعه نظرآباد به گزارش اقدامات خود پرداخت و موضوعات مختلفی را در حوزه مشارکت حداکثری با ایشان در میان گذاشت و در ادامه از رهنمودهای امام جمعه محترم نظرآباد بهرمند شد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی فرمودند: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز زحمت‌های زیادی کشیده و الحمدلله موفقیت‌های خوبی هم داشته است.

افرادی تلاش داشتند زحمات شورای ائتلاف را نادیده بگیرند اما حقأ شورای ائتلاف اقدامات خوبی انجام داده است و نفی زحمات ایشان خارج از انصاف است.

 وی در ادامه با اشاره به ورود مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی به موضوع انتخابات یک سال قبل از انتخابات فرمود: متوجه می‌شویم که باید مجلسیون، دستگاه قضا و دولت، شورای ائتلاف را در موضوع انتخابات همراهی نمایند.

ایشان در ادامه از زحمات شورای ائتلاف تقدیر و تشکر کرده و گفت: برای همراهی کامل در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب در کنار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز هستیم.

کد خبر 2033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha