این حادثه آمادگی مقابله هرچه بیشتر با دشمنان را بوجود می‌آورد

بار دیگر ایادی دشمنان حقیر و زبون ملت رشید و مقاوم ایران اسلامی به خون زوار مرقد مطهر سردار دلها آغشته گردید تاشاید به خیال خود سستی و فطوری در اراده و عزم مردم مصمم و با انگیزه و شهید پرور بوجود آید.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز همزمان با حادثه تروریستی در کرمان بیانیه ای صادر کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر ایادی دشمنان حقیر و زبون ملت رشید و مقاوم ایران اسلامی به خون زوار مرقد مطهر سردار دلها آغشته گردید تاشاید به خیال خود سستی و فطوری در اراده و عزم مردم مصمم و با انگیزه و شهید پرور بوجود آید لاکن این حادثه نه تنها خللی در اراده امت بوجود نمی آورد بلکه بر ایستادگی ومقاومت آنان می افزاید و آمادگی مقابله هرچه بیشتر را با دشمنان بوجود می آورد و درخت تنومند انقلاب اسلامی را پر بارتر می کند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز ضمن محکوم‌ کردن این اقدام ددمنشانه و تروریستی خواهان برخورد قاطع وشدید با عاملان ومسببان  شهادت مظلومانه جمعی از مردم مؤمن ومسلمان بوده و از اهمال ومحافظه کاری برحضر میداریم.

این حادثه دردناک را به امام زمان، مقام معظم رهبری وامت شهید پرور تبریک وتسلیت گفته برای تمامی شهدا علو درجات ،برای بازماندگان صبر و شکیبائی وبرای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل از خداوند منان خواستاریم.

سلام و صلوات خدا به شهدایی که امشب میهمان سردار دلها شدند.

کد خبر 2233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha