در نظم نوین جهانی دست برتر با جبهه مقاومت است

یقینا این وحشی گری کار رژیم صهیونیستی است و برای جبران شکست های پی در پی که از انقلاب اسلامی و جبهه ی مقاومت خورده است دست به این اعمال زشت و خبیثانه می زند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان علی آباد کتول در پی حملات تروریستی در گلزار شهدای کرمان بیانیه ای را منتشر کرد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

امروز در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، اوج خباثت و پستی مزدوران استکبار جهانی را در به شهادت رساندن زائران و دوستداران ایشان شاهد بودیم .

در حالیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، عملیات طوفان الاقصی را شکست غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی می داند و تاکید نمودند :《 این عملیات کاملا فلسطینی بود 》ودر رثای سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می فرماید:《این مرد دست فلسطینی ها را پر کرد. 》یقینا این وحشی گری کار رژیم صهیونیستی است و برای جبران شکست های پی در پی که از انقلاب اسلامی و جبهه ی مقاومت خورده است دست به این اعمال زشت و خبیثانه می زند.
حالا به دنیا ثابت شده که در نظم نوین جهانی دست برتر با جبهه ی مقاومت است ، مسخ شدگان جنگ ترکیبی در فضای ول شده مجازی به لگدپرانی ، لجن پرانی و همراهی با صهیونیسم مشغولند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان علی آباد کتول ضمن عرض تسلیت و تعزیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی و آرزوی علو درجات برای شهدا و آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان حادثه تروریستی کرمان و محکوم نمودن اینگونه اقدامات مذبوحانه ، مجدانه از مسئولان انتظامی و امنیتی درخواست می نماید که با عاملان این حادثه برخورد قاطع نموده ، امنیت پایدار و ثبات را به مردم انقلابی و همیشه در صحنه اهداء نمایند .

کد خبر 2239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha