استقبال کاندیداهای انتخابات گلستان از فرآیند شورای ائتلاف

با ابلاغ سند موسوم به «فرآیند» از سوی شورای مرکزی ائتلاف، از دیروز با تشکیل کارگروه انتخابات شورای استان، گام‌های اجرایی این سند آغاز شد.

سرویس استان‌های شانا - بر اساس سند «فرآیند»، رسیدن به نامزد نهایی مورد حمایت شورای ائتلاف چهار مرحله‌ای خواهد بود و در گام نخست، از کلیه کاندیداهایی که در سامانه شورای ائتلاف ثبت‌نام کرده و یا میثاق‌نامه این شورا را امضاء کنند، توسط کارگروه انتخابات شهرستان و با حضور ناظر استانی، مصاحبه به عمل خواهد آمد.

بر این اساس کاندیداها اقدام به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در رابطه با مسائل مختلف ملی و منطقه‌ای خواهند کرد و کارگروه انتخابات شهرستان پنج نفر از کاندیداها را که حائز رتبه و نمره بالاتری شوند به مجمع عمومی شهرستان معرفی خواهندکرد تا با انجام گام‌های بعدی، فرد اصلح شناسایی و انتخاب شود.

استقبال کاندیداهای گلستان از شورای ائتلاف/ بیش از ۱۵۰ نفر ثبت‌نام کردند

بیش از ۱۵۰ نفر از کاندیداهای استان در سامانه شورای ائتلاف ثبت‌نام کرده و مرجعیت این شورا را برای بررسی و معرفی کاندیدای اصلح قبول و خواستار قرار گرفتن در روند رسیدگی‌های این شورا شده و ساز و کارهای این شورا را پذیرفته‌اند.  

لازم به توضیح است که مجامع عمومی شورای ائتلاف شهرستان‌ها در روزهای آتی فعال شده و روند بررسی‌ها را ادامه و انتخاب کاندیداهای برتر را به رای اعضای مجمع خواهد گذاشت.

کد خبر 2423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha