تشریح فرآیند جدید انتخاب نامزدها در شورای ائتلاف اهواز

شهرستان های خوزستان ، فرآیند جدید شورای ائتلاف را تبیین کرد.

سرویس استان‌های شانا - نشست اعضای شورای ائتلاف شهرستان های خوزستان بمنظور تشریح و تبیین فرآیند جدید انتخاب نامزدها در اهواز تشکیل جلسه داد.

در این نشست پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی کار خود را آغاز و به تبیین فرآیند جدید پرداخت. غلامحسین بهمئی عضو حقیقی شورا ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای ائتلاف شهرستان ها طی سخنانی برنامه نشست را تشریح کرد.

پور فرجی سرپرست شورا اظهار داشت : از زحمات دکتر سودانی ریاست شورا تقدیر و تشکر می کنم و حال که ایشان بعلت حضور در رقابت انتخابات استعفاء دادند با برگزاری انتخابات ، مصلت خداوندی بر این شد بنده در خدمت عزیزان باشم . وی در ادامه با تلاوت آیه وَاعتَصِمواگفت: امروز نیاز شدیدی به اعتصام در بخش های داخلی ، شهرستان ها ، استان ها و 6ةکشور داریم و ما باید رشته اتصال همچون پلی بین مردم و دولت باشیم و مشکلات را از طریق فرماندار ، استاندار و مسئولین ارشد استان به مقامات بالا منتقل کنیم.

پور فرجی مشارکت حداکثری و توصیه های مقام معظم رهبری را از ضروریات جامعه دانست و بیان داشت : وقتی دلها دست خداوند باشد ، خداوند تقدیر و تدبیر را بخوبی رقم می زند و بالای پنجاه درصد مشارکت را خواهیم داشت اما وظیفه ما تلاش تا مشارکت حداکثری است.

دکتر پور موسوی معاون سیاسی شورا فرآیند جدید انتخاب نامزد ها را تشریح کرد . در ادامه این نشست چند تن از اعضای شورای شهرستان ها به نقطه نظرات خود در خصوص فرآیند جدید پرداختند و در انتهای جلسه حسن حائری دبیر شورای استان با جمع بندی از فرآیند جدید به جلسه خاتمه داد.
 

تشریح فرآیند جدید انتخاب نامزدها در شورای ائتلاف اهواز

کد خبر 2437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha