کد خبر 2491
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
در جلسه کارگروه انتخابات خوزستان چه گذشت؟

جلسه کارگروه انتخابات مجلس استان خوزستان با حضور مسئولین شورای ائتلاف استان در محل دفتر این شورا برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - جلسه کارگروه انتخابات مجلس با حضور آقایان حسن حائری نیا ، بهمنیف باقری ، پشت یافته ، طرفی ، پور فرجی ، عسکری فرد ، ایزدی ، امین سواری ، سعید شاکریان ، سید نجم الدین طباطبایی،صادق سلامت دوم ، حاج آقا محمود سواری ، مهدی عطار شوشتری ، خانم ها : لیلا عبدی پور ، مریم باقری ، ندا دشتستانی در محل دفتر شانای استان با تلاوت قرآن شروع شد.

غلامحسین بهمنی ضمن خوش آمد گویی خدمت حاضرین گزارشی از سفرهای کارگروه به شهرستان های استان ارائه نمودند. در این جلسات مطالبات متعددی توسط کارگروه های انتخاباتی شانای شهرستان ارائه می شد که توسط جمع حاضر در جلسات مورد بحث و بررسی و در نهایت ارائه راهکارهای مناسب خاتمه می یافت.

این جلسات در فعال شدن کارگروه شهرستانها خیلی موثر بوده اند و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام نموده اند که جای بسی امیدواری برای ادامه کار است.

حسن حائری نیا دبیر شورای ائتلاف نیز در این جلسه گفت یکی از راه های پیشرفت کار این است که خودمان را با کل کشور بلاخص بعضی از استان ها مقایسه نمائیم لازم است تلاش نمائیم تا کارها را به دو دسته تقسیم نمائیم . بازدید از شهرستانها خوب بوده و لازم است در دو مسیر حرکت کنیم گروهی در راستای انتخابات حرکت کنند و گروهی برای همایش ها و تجمعات تلاش نمایند به نظر میرسد ترکیب کارگروه انتخابات خوب هستند و تقسیم کار شوند بعضی از شهرستانها فعالیت ضعیف دارند که بایستی فعال شوند. در ادامه دیگر اعضای شورا نیز مطالبی را بیان کردند:

صادق سلامت دوم : رسانهای استان اعم از نوشتاری و شبکه های عمومی می توانند که در انتخابات موثر باشند که لازم است با آنها برای گرم نمودن تنور انتخابات همکاری نمایند.

 باقری : برای اشرافیت بیشتر بر فعالیت های شهرستان لازم است بین اعضای گروه انتخابات تقسیم کاری صورت پذیرد و برای هر چندشهرستان یک معیین انتخاب شود.

محمدرضا ایزدی : در نشست سالن صنایع فولاد بعضی طرح نمودن که میخواهند کاندیدهای شانای استان معرفی شوند در صورتی که واقعیت نداشت . برای افزایش تبلیغات نیاز است اداره کل ارشاد اسلامی استان در این خصوص با جدیدت بیشتری ورود نماید . فعلاً هدف ما تبلیغ برای فرد نیست و همه سعی ما انجام رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری است.

خانم محمد پور : به رای اولیها و دانشگاهیان توجه بیشتری شود بایستی همه جوامع مختلف مد نظر باشند و آنها را همراه نمائیم به نظر می رسد جامعه به شک انتخاباتی نیاز دارد تا از این حالت رخوت خارج شود نیاز به همایش توسط شانای اهواز ضروری است به صورت متفرقه توسط حاضرین در خصوص فعال نمودن ائمه جماعت مساجد و ادارات و نیز توسط شبکه های اجتماعی تلاش شود ، مناطق مختلف مراجعه شود در بعضی مناطق اهواز با حضور سخنرانان قدر در این خصوص فعالتر می شوند.

دکترشاکریان: در محیط دانشگاه دو گروه وجود دارد یکی کارمندان و اساتید هستند و گروه دوم دانشجویان می باشند که بستگی به هر گروه به نحو شایسته بایستی ارتباط برقرار شود .و در این محیط تلاش مضاعف شود.

دکترعسکری فرد : مشارکت کل مردم مهم است ، زیاد بودن کاندیدها می تواند در افزایش افراد پای صندوق آراء موثر است ، افراد کاندید شده ای که از این مجموعه کاندید شده اند لازم است برای انصراف تا آخر حضور داشته باشند و به نفع انتخابات و افراد نهایی تلاش و تبلیغ نمایند با افراد موثر در تمام اقشار مذاکره و دعوت به همکاری شود.

شیخ محمود سواری : میگویند جمهموری اسلامی ناکارآمد است چون مشکلات اقتصادی را نمی توانند فیصله دهد در صورتی که اینطور نیست ، برداشت این است که خوزستان نا امن است در صورتی که واقعیت این است که امن است و جزء استانهای ویژه امن می باشد که بایستی در شبکه های اجتماعی این موارد مثبت وارد شود تا مردم با امید واری بیشتری در انتخابات وارد شوند.بایستی هم و غم خودمان را روی تبلیغات و همایش های بزرگ عمومی قرار دهیم و تجمعات چند هزار نفری ایجاد نمائیم.

سید تاج الدین طباطبایی: کسانی بایستی انتخاب شوند که دارای وزنه و وجه اجتماعی و دارای توانمندی های علمی باشند نبایستی سطحی نگر باشیم نیاز به افراد قدر مطرح داریم تا جایگاه استان در مجلس و همه امور مثبت شود. و در نهایت کمیته مطالبه گری تشکیل شود ، بحث های چهره به چهره افزایش یابد ، حداقل به دو همایش تجمعی نیاز است . به صورت مستمر بایستی رسد انتخاباتی صورت پذیرد ، در بعضی از شهرستانها به صورت متعادل به کاندیدها نگاه نمی شود بلکه دیدگاه صفر یا صد دارند یا صد در صد موافق یک نفر هستند و یا صد در صد مخالف او می باشند ، حضور خواهر ها خیلی مهم است تا بتوان جامعه زنان را پای صندوق های رای رساند در صورتی که خواهران با برنامه ریزی قبلی قصد حضور در شهرستانها را داشته باشند با اعلام قبلی وسیله نقلیه تامین خواهد شد .

کد خبر 2491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha