اقدام اروپا علیه سپاه واکنش به شکست اغتشاشات بود

شورای ائتلاف هرمزگان از دستگاه های مسئول درخواست می‌کند نسبت به این اقدام نابخردانه واکنشی در خور و شایسته نشان دهند.

سرویس استان های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هرمزگان در محکومیت اقدام خصمانه اتحادیه اروپا برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ(آل عمران۵۴) 

پارلمان درمانده و از همه جا مانده اتحادیه اروپا در گوش به فرمانی محض و تحت تأثیر سیاست های خصمانه رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا و دولت جعلی رژیم صهیونیستی ، با واکنش عصبی به شکست خویش در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران، سند شکست خود را با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضاء کرد.

سیاستمداران اروپا به درستی بار دیگر به شکست کامل خود در برابر ملت ایران پی برده و به خوبی اقتدار، عقلانیت و هوشمندی سپاه را فهم کرده اند. اما آنچه را هرگز نفهمیده و ظاهراً از درک آن عاجز هست، علت اصلی شکست سیاست خود در ایران اسلامی و جهان اسلام است.  

این درحالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه غرب را تحسین کرده اما علت عدم موفقیت آن‌ را در محاسبات غلطی توصیف فرمودند که غربی ها در شناخت از ملت ایران و مسئولان آن مرتکب شدند.

مشکل اصلی مقامات غربی ظاهرا در اینجاست که بجای اذعان به شکست‌های خویش و اصلاح روش های غلط خویش در قبال انقلاب اسلامی ، همچنان بر طبل خصومت و خشونت کوبیده و بر مسیر انحرافی خویش ادامه می دهد.  

در این میان ضمن یادآوری این نکته اساسی که "ایران لنگر امنیت و ثبات در منطقه است". سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به عنوان نهاد و مجموعه مقتدر و مردمی که اگر مجاهدت های او در محور مقاومت به فرماندهی قهرمان منطقه ای و بین المللی مبارزه با تروریسم یعنی "شهید حاج قاسم سلیمانی" نبود، چه بسا دولتهای اروپایی، امروز تحت سیطره و پرچم داعش بودند و نه تنها امنیت و ثبات منطقه، بلکه صلح و امنیت بین المللی به طور جدی تحت الشعاع قرار می‌گرفت و سران آن نیز به بردگی گرفته می شدند. 

دشمنان به خیال خام خود تصور کردند که با این گونه اقدامات می‌توانند به اهداف خود دست یابند ولی هرگز نمی‌توانند، بعد از شکست فاحش و آشکار مثلث عربی، غربی و عبری در آشوب هاو اغتشاشات اخیر در کشور، دشمنان ایران اسلامی برای تنفس مصنوعی به مزدوران داخلی و خارجی خود می‌خواهند شعله تنش و التهاب را در ایران اسلامی به این وسیله گرم نگه دارند. دشمنان باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حفاظت از انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مؤمن و پاکباخته در ایران اسلامی و الگو ی نیروهای مقاوم در جهان اسلام است. 

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  استان هرمزگان ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپا و حمایت از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران، از آحاد مردم، قوه مجریه، قوه قضاییه، وزارت امور خارجه، کلیه دستگاه های مسئول و بالاخص مجلس شورای اسلامی می خواهد در حوزه وظایف خود نسبت به این اقدام نابخردانه بخصوص در توقف فضاسازی‌ها در راستای بسترسازی ایران هراسی، واکنشی در خور و شایسته  نشان دهند تا ماهیت و اهداف واقعیت اتحادیه اروپا و پشت پرده آنها بیش از پیش برای مردم عزیز و بویژه جهانیان عیان تر گردد.

کد خبر 287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha