پیام تسلیت شورای ائتلاف خراسان شمالی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

در این پیام آمده است: شهادت افتخارآمیز و هم‌نشینی آیت الله رئیسی با اولیای الهی در جنت رضوان، همزمان با میلاد مخدوم بزرگ او حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مزد شایسته ایشان بود.

سرویس استان‌های شانا - در پی سانحه سقوط بالگرد حامل ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه و شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان شمالی پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت، محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و نایب ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران سربلند و همه جهادگران بی‌ادعا و آزادگان جهان، با نهایت تالم و تاثر، خبر دهشتناک حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور ولایی و مردم‌دار و خدمتگزار، سیدالشهدای خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان به ویژه دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز،استاندار آذربایجان شرقی وسردار موسوی، همه دلدادگان ایران قوی و دولت مردمی را عزادار نمود.

این سلاله پاک اهل‌بیت و سید الخدام رضوی از جوانی خدمت در عرصه‌های سخت را برگزیده بود و شهادت افتخارآمیز و هم‌نشینی با اولیای الهی در جنت رضوان، همزمان با میلاد مخدوم بزرگ او حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مزد شایسته ایشان بود.

همچنان که مقام معظم رهبری  فرمودند، هیچ خللی در امور کشور پیش نخواهد آمد، بلکه به نظر ما این فوز عظیم موجب همبستگی بیشتر و توسعه اتحاد ملی ایرانیان و جبهه مقاومت اسلامی در سطح منطقه و جهان خواهد شد و روح پر فتوح ایشان چراغ راه همه اهالی خدمت صادقانه خواهد بود.

بدینوسیله این فقدان بزرگ را به خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آنان از درگاه خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماییم .

کد خبر 3146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha