حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از دکتر قالیباف

در نشست مسئولین استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص مسایل جاری کشور و انتخابات ریاست جمهوری تبادل نظر شد.

سرویس احزاب شانا - نهصد و هفتاد و  دومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه   ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی و مسولین استان‌ها در دفتر مرکزی جمعیت وفاداران  انقلاب اسلامی  بر گزار شد.

این  نشست  با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد در ابتدا جناب آقای مهندس حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین اشاره ای به عملکرد شهید دکتر رئیسی داشتند چون ایشان مطیع قانون اساسی و ولایت بودند مورد توجه مردم قرار گرفتند و رئیس جمهور بعدی هم باید همه این ویژگی ها را داشته باشد. ایشان اشاره کردند که طرح های را که ارائه میشد مثل بانک زمان سریعا دستور هماهنگی و پیگیری را می دادند . 

بوربور در ادامه توضیح داد که حضور مسئولین استان ها در این جلسه جهت بررسی وضعیت کاندیدا ها از نظر میزان رای مورد بررسی قرار گیرد و ائتلاف به هر جمع بندی برسد جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی هم در همان جهت حرکت خواهد کرد. ایشان مقرر کرد که احکام مسئولین استان ها توسط امضای مشترک دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و ستاد منتخب شورای ائتلاف دکتر قالیباف صادر و به دبیران استان ها ارسال خواهد شد. 

سخنران بعدی دکتر منصوری در مورد سرعت تحولات داخل ایران و منطقه و جهان صحبت کردند که بسیار سریع شده و اتفاقات بزرگی در جهان در حال رخ دادن است و کشور ما باید به این نکته دقت داشته باشد که کشور ما قوی و آینده روشن دارد و مسئله خاورمیانه کلا در دست ایران است و جهان به آن اذعان دارند سپس نقاط قوت و ضعف کاندیداها را مورد بررسی قرار دادند.

در طی این جلسه هر کدام از مسئولین استان ها به سخنرانی پرداختند و نتایج بررسی استان خودشان را در زمینه اقبال به کاندیداها ارائه کردند.

در ادامه دکتر فارسیجانی عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نکاتی را در مورد معیار ها و شاخصهای انتخاب ریاست جمهوری با تاکید بر ولایت و توانمندی های مدیریتی و اجرایی و ابعاد مختلف انرا تشریح کردند.

مهندس شایسته نیا قایم مقام جمعیت نیز توضیحاتی در مورد انتخابات در فرایند انقلاب و جایگاه آن ارائه کردند ایشان اشاره کردند جمهوریت تشریفاتی نیست و در ذات کشور داری اسلامی است . سخنران بعدی جناب آقای عبدخدایی که تاریخچه ای از روند انقلاب و انتخابات را در کشور ارائه کردند.

کد خبر 3166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha