باهنر: جامعه اسلامی مهندسین در این انتخابات از آقای قالیباف حمایت می‌کند

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه اسلامی مهندسین در این دوره انتخابات از آقای قالیباف حمایت می‌کند و اعضای خود را در سراسر کشور به تلاش برای رای‌آوری ایشان فرا میحواند.

به گزارش شانا - نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران شعب استانی این تشکل به صورت مجازی و با سخنرانی محمدرضا باهنر تشکیل شد.

در این نشست که به منظور ساماندهی فعالیت های انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری برگزار شد، محمدرضا باهنر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، تحلیلی از فضای سیاسی کشور و موضوعات مرتبط با انتخابات ارائه داد.

وی در قسمتی از سخنان خود به موضوع عدم احراز صلاحیت‌ها اشاره کرد و گفت: آنچه که اکنون مهم است و همه باید برای دستیابی به آن تلاش کنیم، افزایش مشارکت مردم در این دوره‌ی انتخابات است که علاوه بر نمایش انسجام داخلی و تقویت سرمایه‌ی اجتماعی، می تواند پشتوانه‌ی خوبی برای رئیس جمهور منتخب باشد.

وی در خصوص مناظرات نیز اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات نباید در مناظرات انتخاباتی، خدمات و دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند و بگم بگم و لوله کردن راه نیندازند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: اولین هدف ما در این دوره‌ی انتخابات تلاش برای افزایش مشارکت و دومین هدف پیروزی کاندیدای مورد حمایتمان است.

وی در ادامه گفت: ضمن احترام به همه‌ی کاندیداها، جامعه اسلامی مهندسین در این دوره انتخابات از آقای دکتر قالیباف حمایت می‌کند و اعضای خود را در سراسر کشور به حمایت و تلاش برای رای‌آوری ایشان فرا می خواند.

باهنر افزود: به منظور استفاده از ظرفیت قابل توجه تشکیلاتی جامعه اسلامی مهندسین در سراسر کشور، این تشکل ، ستاد مرکزی انتخاباتی مستقلی را به منظور حمایت از دکتر قالیباف و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در انتخابات تشکیل داده است.

باهنر در ادامه گفت: ساختار ستاد و برنامه زمان‌بندی فعالیت ها نهایی گردیده است و همزمان با صدور بیانیه‌ی اعلام مواضع جامعه اسلامی مهندسین، رئیس ستاد و مسئولین کمیته ها مشخص و معرفی خواهند شد.

وی در پایان اظهار داشت: ستاد مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، هماهنگی های لازم را با ستاد مرکزی آقای قالیباف خواهد داشت و این تشکل در همه‌ی استانهای کشور نیز ستادهای انتخاباتی مستقل در جهت حمایت از ایشان تشکیل خواهد داد.

کد خبر 3168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha