بیانیه شورای ائتلاف مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

بدون تردید راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر و باعظمت تر از همه ایام خواهد بود. اهمیت راهپیمائی امسال با توجه به اتفاقات اخیر و القاء دروغ پردازی شبکه های شیطانی در عدم پشتوانه مردمی نظام، مضاعف هست.

سرویس استان های شانا- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در گرامیداشت چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ،و لیالی العشر.

سلام و درود خدا بر عبد صالحش حضرت روح الله که با خیزش ایمانی و ایرانی خود، نهضتی جهانی بر علیه ظلم و ظالمان بنیان نهاد. نهضتی که از دل آن حاکمیتی مبتنی بر اجرای اوامر الهی پدیدار گشت.

آن روز که خمینی بت شکن از صدور انقلاب اسلامی سخن به میان آورد دسته ای غافل، آن را غیرقابل صدور دانسته و دسته ای جاهل، آن را با مدد اسلحه تحلیل می کردند که البته هر دو گروه سخت در اشتباه بودند و هستند.

 اکنون که رد پای نهضت جهانی پیرجماران در نقطه نقطه عالم، کاملا قابل رویت و روایت هست باطل بودن نگاه سطحی دسته اول و نیز ابطال نگاه سخیف دسته دوم، مشخص گردید. انقلاب شکوهمند اسلامی بر دل ها و دیده ها حکمرانی می کند. دل ها و دیده هایی که بهیچ وجه نمی توان به زور سرنیزه و جبر اسلحه، اراده ای را بر آن تحمیل کرد؟! 

 انقلاب عزتمند اسلامی که آن را در حقیقت باید احیاء مجدد اسلام عزیز در عصر حاضر دانست بر اساس فطرت پاک انسانها، بر دل و دیده ملل مختلف و متنوع جهان نشست. همین نشستن موجب شد تا اکنون شاهد بروز و ظهور احساسات عمیق ظالم ستیزی و مظلوم یاوری در جای جای کره خاکی باشیم. مجاهدت خمینی بت شکن و یاران شهیدش که جهانی عاری از هرگونه ستم و تحت زعامت حجت خدا را آرزو می کردند حال با هدایت و حمایت خلف صالح حضرت روح الله، امام خامنه ای عزیز در حال ثمره دادن هست که ان شاالله با ظهور آخرین ذخیره الهی، بصورت کامل محقق خواهد شد.

امروز بعد از گذشت چهل و چهار سال از آغاز حیات اعتقادی و انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی، موضوع انقلاب اسلامی ایران  همچنان داغ و پر حرارت است. رمز و راز توفیق بزرگ مردم ایران در این اتفاق بزرگ بدون شک در تعبد الهی و تبعیت ولایی نهفته شده است.

انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای بزرگ و کوچکی داشته است که بیان این دستاوردهای فراگیر ، وظیفه ای قطعی و حتمی در جهادی عظیم بنام جهاد تبیین هست. اگر امروز دشمن توانست با دروغ پردازی و جعل سازی خود ، ناامیدی را به بخشی از جامعه جوان و نوجوان تزریق کند نتیجه جدی نگرفتن جهاد تبیین در ارائه فهرست مطول و مفصل دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در نقطه نقطه ایران عزیز هست. 

شورای ائتلاف استان مازندران ضمن تبریک ایام خجسته دهه عزتمند فجر امسال که با ایام سراسر باعظمت و بابرکت میلاد مبارک امیرالمومنین علی علیه السلام تقارن یافته و نیز با تاکید بر ضرورت بیان واقعیت های قبل از انقلاب با تحولات بعد از انقلاب ، از دولت مردمی سیزدهم که نشان داد بطور جد بدنبال حل مشکلات هست این انتظار را دارد که در جهت ترمیم و تصحیح مشکلات حوزه های مختلف کشور از جمله فرهنگی و معیشتی، تعجیل و تسریع کند. 

 بدون تردید راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر و باعظمت تر از همه ایام خواهد بود. اهمیت راهپیمائی امسال با توجه به اتفاقات اخیر و القاء دروغ پردازی شبکه های شیطانی در عدم پشتوانه مردمی نظام، مضاعف هست. نیروهای انقلابی استان، به فضل الهی  امسال پرشورتر از هر سال و مثل همیشه بصورت خانوادگی در این خیزش بزرگ جبهه حق، حضوری چشمگیر خواهند داشت.

کد خبر 362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha